Svéd hajó
Szöveges ítélet
2018 ban vásároltam 172.000km erel Belgiumból érkezett az autó.Már az új motoros EURO6 os 181 lovas D4 manuál váltóval. Nem terveztem kimondottan ezt a kategóriát venni de kereskedésben megláttam kipróbáltam és nagyon megtetszett a Volvos érzés. Autópályán is csendes az ülések nagyon kényelmesek még hosszútávon is, futóműve inkább komfortosra vannak hangolva így nem egy kanyarvadász autó de ennek a kategóriának nem is ez a lényege. Összeségében megvoltam elégedve az autóval egy dolog nem tetszett, hogy nem automata váltós volt, ebben a kategóriában sokkal kényelmesebb választás lett volna az.
Amit költöttem a két év alatt az autóra (csak szakszervizben szervizeltettem) :
- Komplett vezérlés és bordás szíj csere 210.000 ft
- Kötelező “nagy” szervíz (Olaj,olajszűrő,légszűrő,pollenszűrő,gázolajszűrő,fékfolyadék) 154.000 ft
- Bal motorháztető zár csere 55.000 ft
- Jobb motorháztető zár javítás 17.000 ft
- Csomagtér ajtó kábelköteg csere 130.000 ft
Sajnos a szakszervizek megkérik az árukat viszont gyors munkát végeztek minden munka 1 nap alatt megvolt egyszer se kellet több napra náluk hagyni az autót ez nagy plusz pont volt nekik.
Hibalista
- Bal első motorháztető zár szenzor, Jobb első motorháztető zár, Akkumulátor, Csomagtér ajtó kábelköteg,
Ide hordtam szervizbe
Volvo Ivanics Székesfehérvár
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 172000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Skoda Rapid 1.2TSI | Következő autója? | BMW F11 525d LCI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
