A guruló szanatórium 2
Szöveges ítélet
Egy 2012 es XC70 el letolt 80000 km után, úgy gondoltuk jó ez a kocsi csak kene fiatalabb, kevesebb futással, jobb felszereltséggel, és a faceliftes full digit belsővel. Csak is a 2.4 5 henger jöhetett szóba autómatával. Gondoltam úgyse jön hamar szembe majd figyelem a piacot. Hát tévedtem szembejött egy kereskedésben. Kereskedésben autót nemigen veszek de mondom tetszik, nézzük meg. Korrekt hozzáállas volt leinfóztam, beszámítják a másikat, megegyeztünk, megvettem. Minden mint a régi csak frissebb. Az MP3 lejátszó a régihez képest javult, nem annyira válogatós. Navi továbbra sem a világ legjobbja de azert használható. Alapvetően a facelifttel sikerült apróbb hibákat kiküszöbölni amik az előzőben bent voltak.Technikailag érezni hogy kiforrott jószág, ezért akartam a sorozat végéről venni egyet, arra általában kifogynak a sorozat elejére még jellemző hibák.Kivéve egyet amit próbáltam megelőzni. az egyik turbócső a réginél kidörzsölődőtt mert a vázhoz ért, itt tettem a váz meg a cső közé már textilszalagot dörzsölődjön az.
Pár hónap után hozza azt amit elvártam, remélhetőleg hosszú kapcsolatunk lesz, mert tetszik.
Hibalista
- Tetőablak lefolyója bedugult Utcan áll a kocsi) , volt nemi beázás, de kár nem keletkezett.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 72000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | XC70 D5 AWD | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
