A guruló szanatórium
Szöveges ítélet
9 ev olaszautozas utan mivel a 159-es Alfa nem adta nekem azt az erzest amit töle vartam, csaladomban meg akadt mar volvo gondoltam tegyünk egy probat.A csaladban levö volvo V60 többszörös kergetese kioltotta belölem azt a berögzödest hogy a volvok kenyelmes nagypapasan vezethetö es ugy is viselkedö autok.
Betertem egy közeli Volvo kereskedesbe, közöltem hogy keresnek egy autot amiben van kraft meg azert szorongani sem kell benne. Elsöre több V70 et neztem,de kicsit keves volt bennük a csí, ekkor ajanlotta a kereskedö,hogyha lenne egy kis idöm meg a cserére akkor jön be egy komolyabb peldany ami megfelelhet az elvarasaimnak.
mivel se török se atatar nem kergetett,bevartam,es megerte.
Letrjött a deal,igy enyem lett a 215 lovas 5 hengeres Batár :) polgari neven Volvo XC70 D5 AWD Ocean Race.
Pozitivum:
-Hely böséggel elöl hátul
-Fél vilagot elviheted ha ledöntöd az üleseket (4 18-as kerék,plusz karacsonyi
nagybeavasarlas, es nem volt tele)
-Stabil joszag, jol ül az uton
-A D5 viszi rendesen,es az összekrek stabilan terelgeti
-Csendes,stresszmentes mint egy szanatorium.
-Audiofil vagyok de azt kell mondjam mar a közepes szintü hifi is szepen szol benne,jo az akkusztika
Negativum:
-Az automata valtot kikell ismerni mikor merre hogyan szeret valtani (de ez minden
kocsinal igy van)
-Az ablakmosofolyadekot neha azt hiszem hogy elfolyatja mert ugy fogy.
-Ami egy hulladék az a gyári MP3 lejatszas (kiszamithatatlan mikor mit meddig jatszik le. Garanciaban kertem ra frissitest,igy vegigjatsza mar a tracket,de igy sem jatszik le mindent. gagyi egyszerüen...Multkor befagyott mert nem tudott egy tracket lejatszani.
-Gyári navi itt sem a csucs a legrövidebb ut neki tenyleg a legrövidebb (ertsd ha az elkerülön gyorsabb is 2 perccel levinne a föutrol mert 200 m-rel rövidebb)
Röviden összefoglalva: párom anno nem kedvelte mert az álomautóját a 159 -et cseréltük be rá,de pár honap mulva ut közben hozzám fordult es közölte hogy megkedvelte az autot, es most mar vehetünk Volvot is következönek.Uh ezek utan ha cserere kerül a sor vagy valami XC Volvo vagy Alfa Stelvio lesz a következö...
Hibalista
- Majd 2 éve van nálam ,eddig csak kopoalkatresz csere.Egy apro hiba akadt mindösszesen, a motorosan nyilo csomagterfedel kabelkorbacsat rosszul füztek el,es a mechanika kidörzsölte a kabelt. A hiba szervizlatogatas nelkül került feltarasra es javitasra egykis forrasztassal es szigetelessel.
- Maradjon is igy.
- 2020 update. Egy kidörzsölődött turbócső miatt tréler. Ha adnak szerszamot helyszínen megoldhato lett volna. Plusz egyszer egy hibajel, de check enginnel siman haza 400 km tert.
Ide hordtam szervizbe
Kollár Tamás volvo guru.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 176000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 159 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
