A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V70, Xc70 (2000-2006)

V70, Xc70 2002 V70 Cros Country 2,4T Geartronic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép, erős, biztonságos; kényelmes és NAGYON DRÁGA!

Szöveges ítélet

2005-ben lett behozva a kocsi Németországból. Azóta lényegében szinte minden típusra jellemző meghibásodás kijött rajta. Hő szenzorok, lambdaszonda, teljes tetőablak csere, szélvédő csere, váltó csere, kerékcsapágyak cseréje, turbócső csere. Na most mikor én megvettem a vezérműszíjat és a feszítőgörgőt vezetőgörgőt vízpumpát lapos szíjat cseréltettem, szűrőket cseréltettem, olajat cseréltettem, hátsó ablaktörlő motort, ködfényszórót cseréltek, apró javításokat megcsináltattam rajta, pl. holnap megyek szoftverfrissítésre a váltóba. Új gumik vannak rajta és még az első gátlókat is lecserélem./Megmérettem őket és nem kell kicserélni egyiket sem, mert jól muzsikálnak. Megtévesztett a terepjárós rugózás himbilimbizése./ A kocsi nem rossz kényelmes nagy hajó amennyire kell szerintem erős a motor és csöndes is a benzines kivitel miatt. Az automata váltó lassú és nem is okos, de remélem az új szoftver megoldja a gondomat./Javított de még nem tuti. A szervíz azt mondta nincs nagy hiba, szerintem valami levegős, vagy kontakt hiba./ A menettulajdonsága összességében jó, a kanyarokat stabilan veszi a bukkanókat a nagy lengőút illetve a ballonos kerék miatt jól csillapított. De azt elmondom mint ahogy mások is, hogy az eleje nehéz a hátulja könnyű, így az első gátlók rendesen leterheltek, illetve le is tudnak koppanni. Nem egy luxuslimuzin inkább egy mindenes. Aki villogni akar az ne ilyet vegyen. Fogyasztani fogyaszt én nem hosszú utakon és hegyen használom, így nem nagyon fog lemenni 12l/100km alá, autópályán 9liter a fogyi átlagban. A belseje nagyon jól megtervezett, szerintem jól érezhető a kocsi lehet vele a belvárosban is lavírozni. Jó a kanyarvételi íve, eddig nem volt vele sehol sem gond. Most épp a gyári navival szívok, ugyanis az új DVD-hez kell egy telepítő lemez is ami egyszer használatos, de ha akkucsere történik akkor visszaáll az eredeti szoftver a naviban, és nem olvassa az új DVD-ket./Na kiderült , hogy a navis telepítő CD úgy baromság ahogy van, ugyanis a DVD-s illetve a DL DVD-s verzióknál már a lemezen van a progi, és fel is rakja magát. Viszont ha a lemezérzékelő koszos akkor áramtalanítás után automatikusan letiltja magát a GPS mindaddig míg ki nem tisztítják. Nekem még fejet is kellett utána állíttatnom./ Ja és nekem pl. azért kellett lecserélni/bontottra/ a hátsó ablaktörlő motort mert letört a tengely végéről a spiccelő, és azt külön nem lehet kapni. Tehát ha valaki Volvót akar venni készüljön fel ezekre a kiadásokra is. Még annyi, hogy a fenti mókák eddig nekem kb. 500e forintba vannak, csak a miheztartás végett.

Meghajtottam egy csöppet a vasat 4 utassal no meg kb. 200 kg csomaggal úgy 1500 km lett belerakva hegyes szerpentines, autópályás /ebből kb. 100 km dugós araszolás/, illetve rossz minőségű szűk utakon. Rosszat nem tudok róla írni. Fullra pakolva is húz mint egy fenevad. Nincs besorolási probléma nincs a fenekedben lihegő türelmetlen autós előzés közben. Bár hol el tud könnyedén indulni, és meg is áll. A kanyarokat stabilan veszi,szinte minden úthibát jól csillapít /ringós rendesen mint egy hajó/. A tükrei nagyon sokat mutatnak. A légkondi eszeveszett gyorsan hűti le a kocsit. Az ülések fotel kényelemmel kényeztetnek, de a bőrbe bele lehet ragadni rendesen.
Nekem a kilátással vannak gondjaim, sokat takar a két első oszlop, és hátra sem érzem tutinak, de a tükrökkel nagyon jól navigálható a kocsi, még ha csak a két oldalsót is tudom használni. A lehajtható csomagtér-elválasztó rács stabil és fékezésnél hasznosnak bizonyult nem egyszer ugyanis plafonig volt rakva a hátulja passzentosan.

Na akkor a legújabb tapasztalatok. Tehát a moci teljesítménye az optimalizálás ellenére lineárisan csökkenő teljesítmény mutatott. Hibakiolvasásnál full zöld volt minden. Meghallgattuk és hát bizony szökik a turbónyomás. A szerelők megnézték és biz két bilincs nem volt meghúzva az intercooler előtt és után. Sőt az utáni lötyögött, ezek után kíváncsi vagyok a teljesítményre. Váltó probléma továbbra is fent áll de a most felfedezett váltótartó konzol sziletjeinek kiszakadása válasz lehet a problémára kíváncsian várom. A jobb első futóműből halk koppanás hallatszott mostanában kis sebességű illetve álló helyzetű irányváltásnál. Kiderült, hogy az első lengőkarok szilentjei 4db, illetve a két gömbcsukló fáradóban van, ezért cseréltetem mindet.:-)
Ha már ott maszatoltak az első lengőkaroknál kiderítették, hogy bizony hiányzik teljes mértékben az első stabrúd. Hát vettem stabrudakat meg keresztösszekötőt. Jelentősen javult a kocsi első rugózása. Nem is értem, hogy lehetett ez. Aki kicsit is ismeri a felfüggesztést az tudja, hogy mekkora kért tud okozni a magyar utakon a stabrúd hiánya. Az előző tulajtól ez súlyos felelőtlenség. Még jó, hogy ismerős volt.. Ha már ott ragadtak szerencsétlen szerelők vettem rá egy alsó motortér borítást is és felrakták. Új meglepetéssel szolgált az autó, miszerint a slusszkulcs behelyezése után nem mindig alszik el az összes ellenőrző lámpa. Volt, hogy a váltót elektronikát sem kapcsolta be. Kulcs kivesz, kocsi bezár, kocsi kinyit, kulcs betesz indít és megjavul. Azt mondják az okosok, hogy testhiba miatt blokkolja a központ néha a kommunikációt egyes alközpontokkal. Hát meglátjuk.
Hát megláttuk. Egy nagy suhintás a váltóvezérlőre megoldotta a problémát. Kontakthiba!
Furcsa sziszegés jött a fékfedál felől, aminek a vége fékszervódob csere lett.
Kocsi nem volt hajlandó beindulni, nagy nehezen bevéste hibakódnak a nullponti jeladót. Csere után meg is javult de most megint újra elkezdte. Gyújtástrafókat cserélni kellett mert mind repedt volt már. Az akksit kikészítette úgy két év alatt így kapott egy újat, amit direkt a gyakori ciklusú autókhoz terveztek. A váltó a jeladó csere óta sokkal jobb, de most hosszas motorfék után az első gázadásnál nyom egy kis füstöt maga mögé. Hát kíváncsi leszek mi lesz a következő ami elromlik.
Eddig kb. 1 millkát költöttem a vasra, igaz ebben vannak fejlesztések is rendesen..
Nem gondoltam volna, hogy ennyire fostalicska minőséget ad ki a VOLVO. Nagyon szép; erős; biztonságos; kényelmes, de eszik mint egy állat és baromira alacsony az alkatrészek időbeli teherbírása.
Ja egyébként ha utána jársz rendesen és végiggondolod rendesen a hibákat megpróbálva összefüggéseiben kezelni őket, akkor komoly pénzeket lehet fogni a javításon!!!
CSAK AZ VEGYEN VOLVOT AKI BEVÁLLALJA A NAGY ÖSSZEGŰ FENNTARTÁSI KÖLTSÉGET ÉN MAZOCHISTA!!!

Hibalista

- HŐ SZENZOROK; automata váltó; tetőablak teljes csere elektronikával; első szélvédő; lambda szonda; navi DVD meghajtó tisztítás/kalibrálás/; mind a négy kerékcsapágy; alapjárati; kipufogó egyik tartókonzolja letőrt a csőről /visszaheggesztve/; kipufogó csere mindkettő; égőcserék, hátsó ablaktölrlő motor; hátsó spriccnivédő elem; turbócső; felső motortartó szilent 2x; bal hátsó lengőkar; első lengőkar szilentek; első gömbcsuklók; váltótartó kar két szilenttel; jobb toronycsapágy; nullponti jeladó; akkumulátor; gyújtástrafók 5db; fékszervódob

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 181000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? F Astra kombi és még meg van Következő autója? nem kell több autó
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V70, Xc70 2000 (2005 - 2006)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)