A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V70, Xc70 (2000-2006)

V70, Xc70 D5 163 Le 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Mindenttudó olajkályha Vovo V70 D5 2002

Szöveges ítélet

Egy éve vásároltam Szombathelyen Olasz import aúto. Az akkor éppen megnyílt bükki Volvoszervizbe vittem átvizsgáltatni, ők ajánlották megvételre az aútót. Egy-két hibát ki is derítettek (futóműszilentek, kormányösszekötők) ennek javítási költségét sikeült is lealkudni. Amúgy jó állapotú volt az autó, törve nem volt, az órában és szervízkönyvben lévő 150000km reálisnak tűnt. Most 181 ezer van benne, komolyabb hibát csak a tankban lévő szivattyú elromlása jelentette, aminek következtében megállt az autópályán úgy, hogy még volt benne gázolaj. Trélerrel kellet elszállítani a szervízbe ahol megállapították a hibát, sőt ajánlatot is kaptam a javításra, ami 140 ezerbe kerülne a szakszervízbe, ebből 110 ezer a szivattyú. Azóta így járok, csak figyelni kell ,hogy 1/3-ad alá ne kerüljön a gázolajszint, mert addig nincs baj. Már érdeklődtem bontóban 35000-ért be lehet szerezni úgyhogy most már rászánom magam a javíttatásra.
Amúgy csak szuperlatívuszokbam tudok beszélni az autóról, , kényelmes takarékos (átlagfogyaszásom a 30000km átlagában 6,5 liter,télen inkább 7-7,5 klíma nélkül 110es tempónál 5,7l) nagy és legfőképpen gyönyörű és szerintem a hangja is szép. Régi vágyam volt ez az autó, nem bántam meg.
Kár hogy nincs benne ülésfűtés vagy állófűtés, télen nagy hasznát látnám.
A motor jó erőben van(340Nm 1750-3000), nem sűrün kell visszakapcsolni, városban 55-ig le lehet ereszteni a sebességet ötödikben, majd finom gázadásra szépen elindul. Nincs úgy kihegyezve a motor, mint a mostani dízelek (2l-es dízelek már 400Nm-nél tartanak), nagyon széles fordulatszámtartományban használható. Nem kifejezetten sportos autó (ha olyan lenne nekem nem ilyen lenne), sőt, de ha kell lehet vele sietni (nagyon), viszont sokkal jobb nyugisan sétakocsikázni vele. Rájöttem, hogy akik sietnek, azok minnél hamarabb ki akarnak szállni az autójukból, mert nem érzik ott jól magukat (lásd szuzukisok). Én jól érzem ott magam.
Csak ajánlani tudom!!!

Hibalista

- Tankban lévő szivattyú
- Első futómű szilentek, kormányösszekötők
- generátorcsapágy

Ide hordtam szervizbe

Volvo szerviz Bük

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? clio 1.5 dci Következő autója? VOLVO
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V70, Xc70 2000 (2005 - 2006)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)