Már a Volvo sem a régi
Szöveges ítélet
Az álomautó! Mindaddig amíg meg nem veszed. Sajnos a híres svéd precizitás és még a svéd acél min?sége sem a régi, f?leg mióta Ford a tulajdonos. Az autó gyönyör?, dinamikus, a stabilitás csúcsa, de zabálja a benzint, a futóm?re úgy kell 100.000 km -nél fél milliót költeni, hogy a szervízben senkinek nem rándul az arca. Állítólag a magyar utak.... Csak az a baj, hogy az els? 60.000 km-ert Berlinben futott az autó.
Az autóra évekig vágytam. Mióta megvettem, megfogadtam, hogy csak Toyotát és Subarut fogok használni egész életemben. Az elmúlt három évben nem volt egyetlen szervízperiódus amit ki tudtam anélkül húzni, hogy ne kellett volna a szervízbe rohanni valamit javítani.
A barátom egy 2000-es évjáratút hajt (a korábbi model XC) soha semmi baja nem volt a kötelez? szervizen kívül. Hiába az még Volvo volt. Gondolkodtam azon hogy eladjam. Sajnos a Volvo értékesése rekorder a piacon. Az autó újonnan 14-15 MFt, három évesen már csak 7-8 MFt-ot adnak érte. Ennél hatékonyabb pénzkidobást nem ismerek!
Hibalista
- lengéscsillapító!!!! Csak a volvó szervízben kapható 250.000,- Ft/pár
-
- Légtömegmér?? mindig koszolódik, fékek gyakran kopnak, kézifék magától elkopik rendszeresen,
Ide hordtam szervizbe
Ivanics
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | land cruiser | Következő autója? | Subaru |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
