A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V70, Xc70 (2000-2006)

V70, Xc70 V70 Momentum 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelem, teljesítmény, megbízhatóság

Szöveges ítélet

Mikor megvettem mindenképpen kombi, bőr, automata minimum elvárással indultam. Vegyes használatban van, város-közút-autópálya, fogyasztására maximum az autópálya és a magas sebesség volt rossz hatással. Volvóm nem volt előtte (trabant,bmw 3,opel vectra), a várakozásnak és a hírének megfelel. A belső tér a mai napig kitűnő állapotban van, pedig sem én sem a gyerekek nem kíméljük. A bőr belső a műszerfal és az ülések is szinte hibátlanok, a váltó kopott meg egy kicsit. Fogyasztása teljesen megfelel számomra. Nehezen fogok megválni ettől az autótól. Néhány hibája, vagy zavaró részlet: kicsit hangos, a többi dieselhez viszonyítva. Nekem nem elég feszes a futómű és túl nagy ívben fordul meg. Sajnos nincs benne aux kimenet, így zenét a mai technikával körülményes hallgatni, én most egy okostelefon+fm transzmitter kombóval dolgozom. Szerintem a hátsó ülésnél a lábaknak egy kicsit szűkös a tér, bár én ritkán ültem hátul.
Ami a mai napig a v70 mellett szól, hogy 360 ezer kilométer és hat év után a kötelező olaj és szűrőcserén kívül mindössze 2x kellett szervizbe vinnem.

Hibalista

- Automata váltó vezérlés, 259000 km volt benne 300 ezer forintért csinálták meg 2 nap alatt, elárulták hogy a hűtés kevés a váltónak, emiatt nyári hőségben nem érdemes 210 km/h sebességgel repeszteni. - Első féktárcsa és betét csere, 320000 km!!! nem tévedés. - EGR szelep és elektronika csere 359000 km, ez 165 ezer forintba került. - Futómű állítás 3x a hat év alatt, darabja 6 vagy 7 ezer forint. - Üzemanyag nyílás ajtó nem nyílt ki 3 évig, emiatt a szervizjáratból kellett nyitni, majd egyszer csak kinyílt, viszont azóta is nyitva van. Senki sem tudta eddig megcsinálni!

Ide hordtam szervizbe

Automata váltó: Hajdúsámson, rendben volt minden

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Minden más olajcsere,egr,fék: Budaörs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 159000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 205000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? vectra Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V70, Xc70 2000 (2005 - 2006)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)