A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V70, Xc70 (2000-2006)

V70, Xc70 D5 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jámbor, erős bunker

Szöveges ítélet

Kezdjük az elején.
Nagy kombit akartam, mert a családon kívül a zenekart is vinnem kell (mellesleg jegyzem meg, hogy arra nem elég, mert minden hangszer nem fér bele - kell az utánfutó is). Dízelt akartam venni, mert csak :) Tudom, hogy nem feltétlen racionális döntés tizenéves modern dízelt venni, sokan probáltak lebeszélni róla.

A logika a következő volt:

1. Az autót 1.2 millióért vettem, ha a dupláját rá is kell költeni, akkor sem értem el egy új, kiskategóriás kocsi árát, pedig akkor már minden kritikus alkatrész ki van benne cserélve (persze ehhez kell egy jó alap).
2. előtte egy 1.4-es benzines Seat Leon-om volt. Sokat emlegetjük azt, hogy alulmotorizált autó nem fogyaszt kevesebbet. Ezt alá tudom támasztani. A Leon fogyasztását nem lehetett 7-7,5l alá vinni, az 1 literrel és egy hengerrel nagyobb V70 eljár max 5 literből. 3 hónap alatt kitermelte az autó a generátorcsere árát. Akkor miről beszélünk?
3. Elég gyakran megyek autópályán, olyan autót szerettem volna, ami 130-as tempónál is komfortos, mert a Leon 4000-et pörgött 130-nál, beszélgetni sem igen lehetett benne.


Egyébként jól haladok a költésben :) Mégis boldog vagyok tőle. Kell hozzá pénz, az biztos, de ha jó, elképesztő kényelmes, csendes bunker.
El sem tudom képzelni, hogy új korában milyen lehetett.

Még valami: nem volt az autóban IsoFix gyárilag, de van gyári volvo IsoFix kit, ami utólag beépíthető - imádom a svédeket :)

Ami nem tetszik:

-külső méretei ellenére a hátsó traktus nem elég nagy, magam mögött (193cm) nem férek el.
-csomagtérroló nyikorog, ezért azt általában kiveszem (ez legyen a legnagyobb baj)

Hibalista

- Ezek ki lettek javítva: - Generátor - Izzítógyertya (4 az 5-ből) - Porlasztócsúcs (1 az 5-ből) - Szilentek - Kormányösszekötő - Kerékcsapágy - Üzemanyagszivattyú - Ezek még hátravannak: - műszerfal (szériahiba) - lendkerék (már kicsit kerepel, hajtom, amíg lehet) - akkumulátor (télen valószínűleg cserélni kell)

Ide hordtam szervizbe

Volvo DokiSegítőkész, gyors, profi, telefonon keresztül releváns segítséget nyújt

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 287000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Leon Következő autója? V70
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V70, Xc70 2000 (2005 - 2006)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)