Elpusztíthatatlan
Szöveges ítélet
5 henger, 163 LE, automata váltó, 8 literrel eljár (850-900 km/ tank), acélból van nem papírból, bármit elhúz, lehet ütni vágni, nem akar elromlani. Pedig már szeretnék egy másikat (öregebbet, nem fiatalabbat), de nincs szívem eladni. Agyoncsaphatatlan. Csak a benzin + gyufa végez vele! Rozsda nincs, 20 évesem még a kipufogó is gyári! Talán az utolsó autók egyike, amit még tartósságra terveztek. Alkatrész árak barátságosak, semmi extrém. 10e km-ként motorolaj, 60e km-ként váltóolaj csere, vezérlés 100e km-ként, (160e km a gyári előírás!!!!), a súly miatt talán a lengéscsillapítók előbb halnak meg mint egy Matizban, de röhejesen olcsók. (hátsó 10e / db, első 25e / db) Némi elektromos probléma adódik, pl.: központi zár, bal oldali hangszórók, ventilátor végfok de nem vészes. 350e km-nél azért már ki lehet csikarni belőle némi fekete füstöt, de hát ilyen a fókabébik sorsa. Kipusztulnak egy-egy komolyabb gázadásnál. Cserébe megy mint a mozdony. Kényelmes batár, ülések nem VW méretűek, hanem 2x akkorák! Csomagtartó ideális a családi nyaraláshoz, de ha ügyes vagy a 3 m-es deszka is befér, meg 17db, 25 literes vödör kültéri vakolat (kipróbáltam, építkezésnél jól jön).
Hibalista
- üzemanyagpumpa, központi zár, ventilátor végfok, kerékcsapágy
Ide hordtam szervizbe
saját
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |