Aszfaltgyűrő tank
Szöveges ítélet
A vásárlással jól belenyúltam, nem beszélve az utána következő gányolásról. Megfizettem a tanuló pénzt rendesen; de ez nem a típus hibája.
Azt, hogy V70-t vettem nem bántam meg, sőt!
Megfelelő kezekben hálás, megbízható, erős és kényelmes autó! Ha kicsivel több lett volna a keret XC70 lett volna, de akkor is P2-es modell. Figyelve a lábra a vegyes fogyasztásom 9,5-10, autópályán általában 8,5, városban 11 durván. Tartottam az automata váltótól, de feleslegesen, jól reagál, szépen vált, nemhiába japán minőség (Aisin)! Amit sajnálok, hogy nem AWD, télen, illetve a rosszabb utakon jobb lenne.
A hatalmas belső teret többféleképpen is használom, akár benn alvásról akár szállításról is legyen szó. A benn túrázós, kirándulós benn alvások miatt tervezve van az üvegek fóliázása.
Amióta nálam van, megkap mindent, prémium folyadékok, üzemanyag, rendszeres karbantartás, gyári alkatrészek, megelőző cserék, rendszeres felülvizsgálat. Elsődleges, hogy üzembiztosan működjön, de nem zárkózom el az extráktól :) Következő autó vásárlása esetén sem válok meg tőle.
Hibalista
- Kopó alkatrész:
- - vezérlés vásárlás után egyből
- - első-hátsó tárcsa + fékpofa
- - felső motortartóbak
- - Első stabilizátor rudak
- - Lengőkar szilent
- - Toronycsapágy + szilent
- - Kézifék bowden + pofák
- - PCV rendszer (kicseréltem egyben)
- - VVT agyak (hubok, dupla VVT-s)
- - öregnek tünő gumicsövek (megelőzés céljából)
- - Injektorok felújítva
- - Gyertyák
- - Folyadékok (max 12e km-enkén, de inkább 8e-nél)
-
- Be nem tervezett:
- - komplett turbó (előző szervíz gányolása miatt)
- - Vízhűtő (15 évesen belefér, hogy kilyukad)
- - motorfelújítás (szintén korábbi gányolás miatt; blokk+hengerfej síkolva lett végül)
-
- Amit pluszban kapott:
- - kisebb belső extrák
- - első ködlámpák
- - prémium égő készlet
- - Automataváló olaj csere 2x (normálisan átmosva!)
Ide hordtam szervizbe
Nem én vittem, - "garanciába" a kereskedő -mai napig nem tudom melyik Bp.-i szervíz volt, az ő "munkájuknak hála kellett motorfelújítást csinálni és turbót cserélni. Csak egy apró példa a vízpumpánál azért folyt a víz, mert az előző tömítés nem lett megfelelően eltávolítva...
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ismerős, profin dolgozik, ha meg van már az alkatrész gyorsan, lelkiismeretes és rugalmas.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 340 1.4 GL | Következő autója? | valamelyik XC lesz |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
