A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V60 (2018)

V60 B4 Inscription 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az elegáns kombi

Szöveges ítélet

Amióta megvan a kocsi, azóta a fejemben van, hogy írjak róla. Most az első szerviz és 22.000 kilométer után eljött az ideje.

Majdnem 1 évig gondolkodtam, hogy vegyem - ne vegyem. Ennek főleg az volt az oka, hogy az akkori autónk már hibrid volt, de a Volvo sajnos valamiért nem fogott bele, csak mild-hibrid vagy plug-in közül lehet választani. De régi álom volt egy Volvo...

A mostani B4-es benzin, mild-hibrid lett, ami a star/stop rendszernél segít be és némi üzemanyagot spórol. Pontosan vezetem az összes tankolást (Spritmonitor), ez alapján 8.45 l/100 km (az autó szerint 8.3) a fogyasztás (kb. 50% autópálya, 40% város a maradék meg főút).

Az extrák közül kiemelném az Intellisafe csomagot, 360 fokos kamerát és a Harman Kardon hifit. Mindegyiket jó szívvel ajánlom, megérik az árukat. A világítás csomag már érdekesebb kérdés. Amikor lehet használni, akkor bámulatos, de sajnos a valós élet nagyobbik százalékában inkább kikapcsolom. Az automata távolsági fényszóró és árnyékolás autópályán sajnos nem használható, mert a korlát pont kitakarja a szembejövő autósók/kamionosok lámpáját így nem kapcsol le és rendre villogtak az elején emiatt. Főúton kiválón működik, sőt néha volt olyan érzésem, hogy túlságosan világít, mert a táblákról már vakítóan verődik vissza a fény.

Az első szerviz költsége 136.700 forint lett, a szokásos csak (olaj + filterek).

Az elmúlt 1 évben nagyon élveztem a vezetést, elégedett vagyok az autó kényelmével és teljesítményével egyaránt.

Amit imádok:

Az autó eleganciáját és belső terét, az anyagok minőségét és azt, hogy a hifi bámulatosan jól szól! Lehet, hogy az alábbi kettő lista hosszabbnak tűnik, de a ellensúlyozza őket az, hogy nagyon szeretem, szeretjük a kocsit.

Ami zavar:

Hátramenetből néha „visszaugrik” P-be, ami elég komikusan nézhet ki kívülről, mert hintázik egy nagyot az autó ilyenkor. Nem tudom miért történik, teljesen véletlenszerű.

Az applikációban mutatja, ha le van húzva egy ablak, de azon keresztül nem lehet felhúzni, csak a kulccsal vagy belülről.

Nincs teljesképernyős Carplay/Android Auto, a kijelző alsó felében jelenik meg csak, és ezen nem is fognak változtatni (pedig lehetne), így hiába a 9” kijelző. Gyári navi meg lassú.

Amit nem szeretek:

Hatalmas elvárásom volt az üléssel kapcsolatban, mindenhol agyondicsérik, ennek ellenére az előző autónkban (Kia Niro) sokkal kényelmesebbnek találtam azt, hiába a rengeteg beállítási lehetőség.

UPDATE 40.000 km után - a hibalistában

A fenti íráshoz egy érdekességet hozzátennék, hogy miért nem lehet az applikációból felhúzni az ablakot: mivel nem kell látnia az autót a tulajnak, így balesetveszélyes, ezért nincs benne az appban a lehetőség.

Hibalista

- Úgy tűnik valami történt 40.000 kilométer után, ugyanis 3 dolog miatt voltam szervizben különböző alkalmakkor. Nézzük sorjában: - - 1. A hátsó ablaktörlő magától bekapcsol, és töröl egyet. Ami rettentően zavar, de nem tudtak vele mit kezdeni (volt egy szoftverfrissítés) de ettől függetlenül néha-néha csak hallom, hogy beindul (és nem, nem véletlenül érek hozzá, és nem szoftverben van bekapcsolva valami automata). - - 2. A hátsó elektromos-csomagtérajtó feladata a szolgálatot, felnyílt és visszazuhant, pont annyira, hogy írtó veszélyes legyen. Sajnos két hétre kaptam időpontot, addig pedig ment a tánc a nyitáskor. Javították garanciában (sajnos így nem kapok róla számlát, de 1000+ eurót láttam a papíron). - - 3. Ez volt a legfélelmetesebb. Beindítás után zakatoló hang a motortérből. Azt láttam/hallottam, hogy a vezérműszíjtől jön a hang, de nem látszott semmi. Elmentem vele a szervizbe, ahol amikor beindították és begurultak vele mondták, hogy innen már sehová mivel az autó mozgásképtelen, és elképesztő szerencse, hogy elértem ide, ugyanis kettényílt (a belső erősebb anyag tartotta már csak) a szíj, és már nem feszítette a görgőket, de szerencsére még annyi volt benne, hogy nem ment tőle tönkre a motor. Negatív élmény volt még ezek után, hogy 2-3 munkanapot mondtak mire megérkezik az alkatrész (szombat reggel volt) így autó nélkül maradtam, és hiába van aktív On Call előfizetés a policy szerint ha saját "lábán" jut el az autó a szervizbe akkor nincs csereautó (hozzáteszem hazaúti taxipénzt ajánlottak). A 2. munkanapra készen lett, mehettem érte, de itt sem kaptam felvilágosítást, hogy mi történt, és nem került bejegyzésre semmi, csak annyit hajtogattak, hogy a rendszerben benne van.

Ide hordtam szervizbe

Külföldi márkeszerviz

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2020
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Niro Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V60 2018 (2019)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)