Racionális és sportos döntés
Szöveges ítélet
E320 kombiból ültem át, ezért gyorsan le is tudom a negatívumot: hetente 2-3 alkalommal telerakom a Mercit, ebbe azért jóval kevesebb fér.
Meglepően kényelmes autó a Volvo, 150-nél is csendes, nekem bőven elég a harapóssága.
Érdekelt az elektromos autózás, utánaolvasgattam, nem mondom, hogy a téma szakértőjévé váltam, de a V60 tűnt élhető megoldásnak, amíg nem második autónak kell addig szerintem csak a plug-in hybrid. Pályán 7,2 liter, városban keveset töltögetve 6 liter kb. De amire tökéletes az a(z) (elő)városi közlekedés. Ha valaki otthon és munkahelyen is tudja tölteni, akkor príma, kb. nulla forint a fenntartás és egy prémium autóban ülsz.
0 fok körüli télben 4 óra a töltés és némileg visszafogottabb vezetéssel PURE módban 37km-t megy el. Én 33 kmre lakom a munkahelyemtől, szóval még télen is ideális.
Sportverzióm (spoilerek, színrefújt tükrök, futómű) van, feszes, dögös.
A 6 henger után is elfogadható az öthengeres hangja, váltó jól vált, bár a Merci után bosszantó, hogy gombot kell nyomni a váltáshoz.
A prémiumnak nevezett zene jó.
Dicsérni tudom csak, később frissítem majd.
Hibalista
- Ezalatt a 4000km alatt semmi, hibaüzenet volt: akkucsomag szigetelési hibát jelzett, talán nem véletlen tett rágcsáló riasztót az előző tulaj a motortérbe, javítva.
Ide hordtam szervizbe
Privát
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Ivanics, nagyobb, lomhább, drágább. Összességében nincs velük nagy gond, de csak diagnosztikán jártam náluk.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 208000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | E320 | Következő autója? | E300 hybrid |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |