A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V60 (2010)

V60 D5 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Mozdony

Szöveges ítélet

Több mint öt év,és 230.000 Km 'franciázás' után,szerettem volna valami igazán megbízható gépet. A pözsó kiszolgált.Imádtam és gyűlöltem....Szerettem a kényelmét,az üvegtetőt,a 136 lovat,a tágasságát,de állandóan volt vele valami apró,bosszantó hiba...

Mivel a BMW, AUDI ,VW( Passat ) szentháromságtól egyenesen hidegrázást kapok,és mindenki ezzel csapatja az autópályákon,sokáig tanácstalan voltam.

Aztán a figyelmem középpontjába a Volvo került!

Szolid,biztonságos,és még motort tesz az autóiba,nem csak annak látszó valamit...

V50 D5,szigorúan manuális váltóval,ez volt a szerelem,de hamar beláttam V60 D5 és -e között nincs hatalmas ár béli különbség,főleg úgy,hogy a V60 sokkal újabb fejlesztés, motor, forma.

Hamburg mellett találtam egy szépen felszerelt példányt ( értem itt a programozható állófűtést,törésálló üveget,adaptív tempomatot,navit,állítható futóművet stb.) amit aztán januárban el is hoztam a legnagyobb zimában....

Január (2016 ) óta 185.000 Km szaladt bele,90% autópálya,ahol a D5, manuális váltóval szépen eldorombol. Itt kb. 2500 fordulatnál 140-el járkálok vele,de nagyon ki van éhezve a 170-180 fölötti tempóra.Érzetre itt lendül be igazán.A hangja is mérgesebbé válik,csak hát ugye,törvénytisztelő vagyok....Egyébként ezzel a tempóval valamivel 7 liter alatt éri be. A kényelmét tekintve első osztályú,csak az a fránya középkonzol,és a számomra túl keményre tömött -vagy éppen nem -könyöklő a zavaró. Egyébként a vezető helyzete eléggé 'bunkeres'. Finom kuplung,fék,a váltó szinte magától cuppan be,a hang,az erő ami szépen tol és tol, nagyon könnyen magával ragad. Nagyon érdekes egy hagyományos négy hengereshez képest, mennyire kívánja a fordulatot,és nem fogy el 3000-nél,mint azok. A 215 lovat 4000 -nél adja le,ami szerintem sejteti mennyire nem jön zavarba a pörgetéstől.
Itt jegyezném meg,én sokkal nagyobb kitörést vártam ettől a motortól,majdhogy csalódottnak éreztem magam,mert nem éreztem azt a rúgást mint más dízel autók kigyorsításánál,aztán összeraktam,azért ,mert nincs kitörés.Csak erős,lineáris,masszív húzás ...Persze ha az órára pillantasz,akkor azért összeáll hogy mivel is van dolgod.
A biztonsági csomagja egyedülálló. Értem itt a CitySafe,sávelhagyás figyelmeztetés,BLIS(holttérfigyelő),és ráfutás elleni rendszerek összhangját. Én igenis hasznosnak érzem! Nyugalom tölt el,ha tudom,hogy helyettem más is figyeli az utat!Mint egy kritikus anyós!...


Eddigi hiba:

A 185.000 alatt kb. 170.000 Km -nél néha alapjáraton borzasztó kerregést hallatott.Egyre gyakrabban.Mint kiderült,vákuum szivattyú. A feladatát ellátta,tehát a féken semmi különbség sem volt tapasztalható,de nagyon zavaró volt. 151.000 Ft volt a gyári szivattyú. A pikantériája az a dolognak,hogy a szivattyút a 2011.06. gyártású autókig bezárólag 50.000-ért meg tudtam volna vásárolni gyakorlatilag bárhol,de ezt követően az alkatrészt módosították( rosszra ) ami már 150.000 Ft, és mint utólag kiderült,már ez is módosított. Tehát elvileg rájöttek hogy sz...t csináltak.


Ami nem tetszik:

A közhelyes dolgokat kerülném,mint a kis csomagtartó,vízhőfokmérő hiánya,stb.

Az adaptív tempomat nagyon hasznos,ráfutás elleni védelemmel,tehát szépen teszi a dolgát,de a legkisebb választható követési távolság is elég sok ahhoz,hogy erős autópályás forgalomban a bunkók ne ugorjanak be közém ,és az előttem kb.1 másodpercre haladó közzé,ami azt eredményezi hogy az autó új követési távolságot véve lefékez,mire az előbbi esemény újból és újból megismétlődik. Az adaptív rendszerrel ellátott kocsit nem lehet normál tempomatosként használni. :(

+ 1 : A gyári 17" alu felnik olyan apró kerekek hatását keltik a hatalmas kerékjárati ívben,hogy szerintem min. 18" ,hogy nézzen ki valahogy.

Szerintem így D5 szívvel egy igazi autópálya torpedó,szolid sportzakóba bújtatva.A hencegés maradjon a németeknek!

Hibalista

- Vákuum szivattyú 151.000 Km - Xenon izzó :) 250.000 Km - Torony csapágy 310.000 Km

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 145000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 185000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Peugeot 307 SW 2.0 HDI Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V60 2010 (2011)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)