A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V60 (2010)

V60 D3 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Lyukas VIM-es doboz alumíniumnak álcázva

Szöveges ítélet

Janus arcú egy autó. Trehány anyagok, VIM-es dobozhoz hasonlatos műanyagok, kiszakadó kárpit, impotens magyar vevőszolgálat, melynek hozzáállása, vitalitása nem, hogy egy magát prémium márkákhoz soroló brand esetében nevetséges, de ha lenne Tavria importőr, annak is többet kellene nyújtania.

Az 5 hengeres motor kellemes orgánumú (gyorsításokkor néha amúgy talán hangos is), kellően tol, nyomatéka bőséges, nekem több, mint elegendő. Nem tudom mennyit megy, 170-nél érezhetően megjön a hangja, alatta szinte észrevétlenül, csendesen teszi a dolgát. Az ülések fantasztikusak, a hifi gyönyörűen szól. A csomagtartó? Miért van olyanja ennek az autónak? Az a méretes kesztyűtartó, ami hátul van, az ötletes. Jó az elválasztó fal, a többfedeles alsó rekesz és a háló is, ami a rakteret opcionálisan elválasztja az utastértől.
A futómű nagyon kemény, ráz. A kormányzás taknyos, túl szervózott, ettől maga a futómű sem könnyen értékelhető. Valószínűleg amúgy jó, de ez a kormányzás agyonver mindent. A váltó (Aisin) egy ostoba szerkezet, ráadásul álló helyzetből induláskor rángat is. Váltásai ugyan finomak, de össze-vissza huzatgatja az autót.
Az ergonómia? Lehet, hogy bevodkáztak, de:
- kinek fér be a keze a háttámla tekerőjéhez?
- ki tudja a deréktámaszt beállítani normális méretű kézzel, ráadásul az anyósülésé fordítva is működik?
- melyik szerencsétlen találta ki, hogy ködlámpa nem is rendelhető?
- ezt a lebegő középkonzolt csak idióta találhatta ki, mert semmire nem jó, cserébe alig van pakolóhely az autóban

Az alumínium betétek nagyon elegánsak, ha az éleken elhagyják a sorja design-t, akkor hibátlannak mondhatnám. Így csak decens.

Az ülés szövetkárpitjának minősége botrányos, nem tudok szitokszót, ami megfelelő lenne rá. Miért kopik a festék 50 ezer kilométernél a kormányról? He?????

Cserébe az autó nagyon szép. Ez azonban nagyon kevés ahhoz, hogy ne mondjam ki: pl. a Skoda jobb autókat gyárt.

Hibalista

- Vezérlés csere 120.000 km-nél (nem fizetős visszahívásban???): 113.000 Ft - Zörögnek a csomagtéri műanyagok - 70.000 km-nél kiszakadt a vezetőülés háttámlája - Kiesik a csomagtér ajtó távtartója - Nyáron nyöszörög minden ajtó - Kormány bőréről kopik a festék 50.000 km-nél - - Váltó induláskor rángat (nem tudják javítani, talán a csere megoldaná másfél millióért . mondom én, hogy ezek részegek. -

Ide hordtam szervizbe

Volvo Galéria-katasztrófa

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Duna Autó- drága, de legalább készségesek

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 54000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 99000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Superb ll. Következő autója? nem Volvo
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V60 2010 (2011)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)