Lyukas VIM-es doboz alumíniumnak álcázva
Szöveges ítélet
Janus arcú egy autó. Trehány anyagok, VIM-es dobozhoz hasonlatos műanyagok, kiszakadó kárpit, impotens magyar vevőszolgálat, melynek hozzáállása, vitalitása nem, hogy egy magát prémium márkákhoz soroló brand esetében nevetséges, de ha lenne Tavria importőr, annak is többet kellene nyújtania.
Az 5 hengeres motor kellemes orgánumú (gyorsításokkor néha amúgy talán hangos is), kellően tol, nyomatéka bőséges, nekem több, mint elegendő. Nem tudom mennyit megy, 170-nél érezhetően megjön a hangja, alatta szinte észrevétlenül, csendesen teszi a dolgát. Az ülések fantasztikusak, a hifi gyönyörűen szól. A csomagtartó? Miért van olyanja ennek az autónak? Az a méretes kesztyűtartó, ami hátul van, az ötletes. Jó az elválasztó fal, a többfedeles alsó rekesz és a háló is, ami a rakteret opcionálisan elválasztja az utastértől.
A futómű nagyon kemény, ráz. A kormányzás taknyos, túl szervózott, ettől maga a futómű sem könnyen értékelhető. Valószínűleg amúgy jó, de ez a kormányzás agyonver mindent. A váltó (Aisin) egy ostoba szerkezet, ráadásul álló helyzetből induláskor rángat is. Váltásai ugyan finomak, de össze-vissza huzatgatja az autót.
Az ergonómia? Lehet, hogy bevodkáztak, de:
- kinek fér be a keze a háttámla tekerőjéhez?
- ki tudja a deréktámaszt beállítani normális méretű kézzel, ráadásul az anyósülésé fordítva is működik?
- melyik szerencsétlen találta ki, hogy ködlámpa nem is rendelhető?
- ezt a lebegő középkonzolt csak idióta találhatta ki, mert semmire nem jó, cserébe alig van pakolóhely az autóban
Az alumínium betétek nagyon elegánsak, ha az éleken elhagyják a sorja design-t, akkor hibátlannak mondhatnám. Így csak decens.
Az ülés szövetkárpitjának minősége botrányos, nem tudok szitokszót, ami megfelelő lenne rá. Miért kopik a festék 50 ezer kilométernél a kormányról? He?????
Cserébe az autó nagyon szép. Ez azonban nagyon kevés ahhoz, hogy ne mondjam ki: pl. a Skoda jobb autókat gyárt.
Hibalista
- Vezérlés csere 120.000 km-nél (nem fizetős visszahívásban???): 113.000 Ft - Zörögnek a csomagtéri műanyagok - 70.000 km-nél kiszakadt a vezetőülés háttámlája - Kiesik a csomagtér ajtó távtartója - Nyáron nyöszörög minden ajtó - Kormány bőréről kopik a festék 50.000 km-nél - - Váltó induláskor rángat (nem tudják javítani, talán a csere megoldaná másfél millióért . mondom én, hogy ezek részegek. -
Ide hordtam szervizbe
Volvo Galéria-katasztrófa
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Duna Autó- drága, de legalább készségesek
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 54000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 99000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Superb ll. | Következő autója? | nem Volvo |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |