Játékos ribanc
Szöveges ítélet
Nagy és lomha D3-as XC70-ből ültem át, az első két gödörnél majdnem agyrázkódást kaptam a merev futómű miatt, az előző manuális váltó volt, úgyhogy az első 1000 km-en szorongattam jobb kézzel az automata kapcsolóját, mintha az életem függött volna tőle. Első úton az autópályán szerettem meg igazán, nyomtam neki finomkán, odanézek 170. A távolságtartó automatika a kedvencem, felhúzom 140-ig, beállok a tempóba, utána semmi dolgom: lassít, gyorsít, beállíthatom a követési távolságot is, óriási császárság. Emeleten lakom, úgyhogy tölteni ritkán szoktam, nincs nagy tapasztalatom vele, Budapesti forgalomban 8.5 liter körül szippant, igaz, szeretek sportosan indulni. A gyerek biciklije azért nem fér már be hátra, az XC-be négy is simán belefért. A sportos bőrülésnek árult agyondícsért Volvo-gyönyörűségben olyan érzésem van, mint nagyanyámnál a linóleummal borított hokedlin, igaz, a hátam szereti, de a tapintása ótvar. A hátsó ülésre kétszer 50 km-re ült be egy gyermek és két kisebb felnőtt, visszafelé az életüket adták volna az anyósülésért. A középkonzolon két félliteres palack fér el egymás előtt, pont a könyökömnél, de ha csak az elsőt használom, elviselhető. Összességében sokkal jobb vele jó úton, mint az XC-vel, de a következő XC hibrid lenne. Szeretem a letisztult formáit, az elegáns megjelenését, a 70-esben inkább éreztem magam milliomos orvlövésznek, ez kifejezetten csajozós. diszkréten világít ahol kell, elöl utazni benne királyság.
Hibalista
- Holland importból jött a kocsi, első szivargyújtóban nem volt áram, a biztosíték volt az oka, két elektromos ablakemelő éjszakai világítása nem működik, azzal még nem foglalkoztam.
Ide hordtam szervizbe
Udvari Volvo-ba hordtam az előző XC70-est is, nagyon megszerettem őket, skandináv higgadtság és pontosság. Állapotfelmérés után telefonos egyeztetéssel megbeszéltük, mire lesz szükség, minden alkalommal a beígért határidő előtt jóval készen volt a kocsi. 5 éve járok oda évente, biztonságban érzem magam velük.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 195000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | XC70 D3 2010 | Következő autója? | xc40 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
