A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V60 (2010)

V60 D6 Twin Engine 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Játékos ribanc

Szöveges ítélet

Nagy és lomha D3-as XC70-ből ültem át, az első két gödörnél majdnem agyrázkódást kaptam a merev futómű miatt, az előző manuális váltó volt, úgyhogy az első 1000 km-en szorongattam jobb kézzel az automata kapcsolóját, mintha az életem függött volna tőle. Első úton az autópályán szerettem meg igazán, nyomtam neki finomkán, odanézek 170. A távolságtartó automatika a kedvencem, felhúzom 140-ig, beállok a tempóba, utána semmi dolgom: lassít, gyorsít, beállíthatom a követési távolságot is, óriási császárság. Emeleten lakom, úgyhogy tölteni ritkán szoktam, nincs nagy tapasztalatom vele, Budapesti forgalomban 8.5 liter körül szippant, igaz, szeretek sportosan indulni. A gyerek biciklije azért nem fér már be hátra, az XC-be négy is simán belefért. A sportos bőrülésnek árult agyondícsért Volvo-gyönyörűségben olyan érzésem van, mint nagyanyámnál a linóleummal borított hokedlin, igaz, a hátam szereti, de a tapintása ótvar. A hátsó ülésre kétszer 50 km-re ült be egy gyermek és két kisebb felnőtt, visszafelé az életüket adták volna az anyósülésért. A középkonzolon két félliteres palack fér el egymás előtt, pont a könyökömnél, de ha csak az elsőt használom, elviselhető. Összességében sokkal jobb vele jó úton, mint az XC-vel, de a következő XC hibrid lenne. Szeretem a letisztult formáit, az elegáns megjelenését, a 70-esben inkább éreztem magam milliomos orvlövésznek, ez kifejezetten csajozós. diszkréten világít ahol kell, elöl utazni benne királyság.

Hibalista

- Holland importból jött a kocsi, első szivargyújtóban nem volt áram, a biztosíték volt az oka, két elektromos ablakemelő éjszakai világítása nem működik, azzal még nem foglalkoztam.

Ide hordtam szervizbe

Udvari Volvo-ba hordtam az előző XC70-est is, nagyon megszerettem őket, skandináv higgadtság és pontosság. Állapotfelmérés után telefonos egyeztetéssel megbeszéltük, mire lesz szükség, minden alkalommal a beígért határidő előtt jóval készen volt a kocsi. 5 éve járok oda évente, biztonságban érzem magam velük.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 195000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? XC70 D3 2010 Következő autója? xc40
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V60 2010 (2011)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)