A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S80 (2006)

S80 4.4 V8 AWD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kislányom kedvence

Szöveges ítélet

A félreértéseket megelőzendő előrebocsátom, hogy sokféle autóm volt és több mint egymillió km-t vezettem... Volt megbízható (Astra), kényelmes (Merci), strapabíró (Vw), kicsi (Clio), tágas (Mondeo), gyors (850T5 benzin turbó) és lomha (szívó diesel) stb közöttük.

Már régóta kerestem egy csendes, tágas és gyors autót. A hahu-n találtam meg a mostani autóm: Volvo S80 4.4 V8
Előélete ismert -állami tulajdon volt- így a szakszervizi átvizsgálás és lekérdezés után tulajdonba is került. Már a próba út előtt jeleztem a páromnak, hogy ha egyszer beleülünk nem fogunk kiszállni belőle... A"főnöki" ülésből csak annyit mondott az út végén, hogy igazad volt, nem kell tovább keresgélni. (Biztos megtetszett neki a vajbőr belső a faberakással.)
Summum felszereltségű, mely a normál felszereltségen felül tartalmaz automata váltót(6 fokozatú),a hátsó ülésekhez fűtést, az elsőkön szellőztetést is, motoros napfénytetőt, távolságtartó tempomatot.
Menetteljesítmény:0-100 6,5 sec, 316Le, 440Nm Mire elég ez a valóságban? Volt már gyors autóm, de emellett állva maradna ... A Yamaha blokk ereje könnyedén mozgatja a 2T-s autót minden helyzetben, a váltó gázadásnál gondolkodik, hogy mennyit váltson vissza, amivel lassítja a katapultálást. Ezt úgy lehet kiküszöbölni, hogy átkapcsolok kézi üzemmódra és magam kapcsolok vissza vagy egy gondolattal előbb adok gázt, hogy legyen ideje visszakapcsolni. Futómű: szépen csillapítja az úthibákat, DE:létezik olyan felszereltség, mely tartalmazza az állítható futóművet is három fokozattal:Komfort, Sport, Advance ... az a tuti választás.
A méretéből (közel 5m) és erejéből következik, hogy nem városi használatra készült. Igazi eleme az autópálya, könnyedén gyorsít a kívánt sebességre és tartja is erőlködés nélkül hegyen-völgyön. Nagyon csendes,a hátul utazók rendszeresen elalszanak benne. Az AWD hajtást még nem kellett próbára tenni, bár tény, hogy indulásnál soha nem pörgött ki a kereke. (Talán az ASR-kipörgésgátlónak köszönhetően) Kormányzás ereje 3 fokozatban állítható, a közepes az ajánlott.
Szépen szól a gyári High Performance cd-s egység, sajnos az usb csatlakozó hiányzik róla.
Számomra van benne egy meglepően jól működő rendszer: a távolságtartó tempomat. Lenyűgöző, hogy a járgány magától fékez , tartva az előttünk haladóhoz képest beállított távolságot(ezért nem bunkó-letolós a volvós?), majd visszagyorsít, ha az előtte haladó is gyorsít, teszi ezt a beállított max sebesség eléréséig. Vegyes használat mellett 12L az átlagfogyasztás nálunk nem poroszkálva ...

Nyaralás:

Ahogyan eddig is ... Pécs-Toscana-Pécs útvonal kb 3000 km megtétele után egy Jokeres mosoly fagyott az arcomra (inkább égett, lévén bőven 40fok felett járt a hőmérő) és ott is maradt: 4 felnőtt és csomagok jelentette terhelés mellett a belső sáv uralva ... kényelemből jeles, a szellőztetett ülések tették a dolgukat, klíma végig üzemben. Sógorommal felváltva vezettünk oda és vissza, csajok hátul vigyorogtak. Az átlagfogyasztás 12,5L teljesen reális volt, a 2-2 óra dugóban állást figyelembe véve.

Itthon : városban keveset használtam, mert erre ott a párom céges, nem féltős Focusa... Az ősz folyamán rendszeresen Pestre jártam vele , természetesen hiba mentesen. Ahogy a nagykönyvben meg vala írva pályán a helye. Felirat nincs rajta, alapjáraton hangja is minimális, csak a két kipuff. sejteti, hogy valami nagyobb, erősebb ménes mozgathatja.

Sajnos el kellett adnom, mert egy kedvesnek kevésbé nevezhető "kolléga" lyukat ütött a költségvetésben ... (inkább krátert). Értékesítésben segített a Totalcar-on megjelent cikk a V8-as Volvokról. Gyakorlatilag alku nélkül vette meg Ben Affleck, Szulejman szultán és a Dr. Csontból ismert FBI ügynök magyar hangja miután az Ivanicsnál két órán át kerestek hibát rajta, majd megállapították, hogy minden jó, kivéve a karcokat a felnin (közel 260ezer km-nél)... Soha nem lesz ilyen jó autóm.

Hibalista

- Pollenszűrő - aktív szenes (gyári) 22000Ft - Szelepfedél tömítés, olajcsere, ált. átvizsgálás. 83000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Schneider Kft Pécs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 246814
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Ford Mondeo 2.0 TDCI (2010) Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S80 2006 (2006)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)