Svéd Piedone
Szöveges ítélet
Céges autónak használom, eddig az egyik vezéré volt. Rendesen teleszivarozta, a b?rülések, a kárpitok, minden ontja magából az áporodott szivarszagot - ami csak a jó kétnapos, ázott kutyaszar szagához hasonlítható. Én is dohányzom, szal elképzelhet?, mit érezhet ebb?l egy nemdohányos. Többszöri éjszakai szell?ztetés, és mosószeres - b?rápolós átmosás után a szag mintha csökkenne... Vagy kezdem megszokni.
Most már jóval 100e felett jár, de még semmi sem nyökög vagy nyiszog, vagy zörög, még a legsz*rabb pesti utakon is síri csend van benne. Kényelmes, és baromi nyugodt érzés vele hajókázni. Magánban 200 lovas kis sportgépem van, annak is megvan az el?nye, de ha ezzel megyek, tojok minden kis cikázó alsóközépre, erölködjenek csak, az úr akkor is én vagyok.
160-nál pörög 2800 körül, 200 km/h-nál is csendes, nyugis, nem kell üvöltözni, ha telefonálni szeretnék. Szélzaj szinte nulla, csak a gumik surrognak tulságosan - ultra gazdaságos sz*rok.
Városban benyeli a 13 -14 litert, autópályán 10 körül autózható.
A gyári hifi az én fülemnek nagggyon bejön, nemtom hány hangszóró van benne, de van tere, ereje, alja és teteje. Szal jó. Érdekes, ebben a kocsiban még a sláger és a bartók is teccik :D
Ami nemjó: a 2.4-es motor gyengus, inkább a stabil nagy sebességre való, mint el?zgetésre, nagyon meg kell gondolni, mikor megy ki az ember. Az automata váltó a hagyományos fajtából való, nem tiptronic, vagy mijafranc, de jó közepes, viszonylag jó a kiosztása, és hamar kapcsol.
Kissé nyomasztó, hogy jóval nagyobb a tekintélye, mint az ereje, mindig mindenki (persze "kihaénnem" pasasokat kivéve) lehúzódik, ilyenkor még én is el?re d?lök egy kicsit, hátha jobban gyorsul...
Királyul elférünk benne öten is, a soförülés millió féle képpen állítható, sokáig kényelmes marad.
Magamnak nem vennék, majd 50 éves korom felett talán, de így, elegáncs cégautónak teccik. És tényleg nyugtat.
Hibalista
- - Valamiért a bal hátsó ajtó csak belülr?l nyitható
- - a 100 ezredik km felé a futóm? kissé kotyog, leng?karszilentek, lengéscsillapítok cserére érettek
- - motortartó bak csere
-
Ide hordtam szervizbe
Ivanics
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 94000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
