Soha többet svédet!
Szöveges ítélet
óriási várakozással ültem át asz?kös v40-b?l a hatalmas s80-ba (érkezett a harmadik gyermek). els? benyomások : igényes, gyönyör?, tágas beltér, tekintélyt parancsoló küls?, morgós hangú motor kell? er?vel s nyomatékkal.
az utak királya : mindenki tiszteli, senki nem utálja
aztán a kijózanító pofon : els? szakszerviz 100e ft, + azonnali komplett fékcsere 200e ft.
ezt követ?en átlagban havi kb 100e ft fenntartás (üzemanyagon, adókon kívül), háromszor kellett szégyenszemre tréleren szállítani
különösen azért érintett érzékenyen, mert el?te jóformán csak japán kocsikkal jártam (2 crx, 2 toyota carina, honda hrv), melyeknél a szerviz tényleg csak az olajcserére korlátozódott, ehhez képest a volvo board-computer heti rendszerességgel tájékoztatott hibákról narancssárga (kevésbé gáz) és piros (nagyon gáz) feliratokkal
qrvára örültem, mikor a vételi ár (4,6 M) alatt jóval (3) beszámolták egy mazda6 sportkombi dieselbe.
SOHA TÖBBET SVÉD AUTÓT ! (habár a mai napig nosztalgiázom néháény tulajdonsága után)
Hibalista
- abs-tempomat computer 250e, lámpák-helyzetjelz?k folyamtosan pár e ft, féltengely 200e, fojtószelep 200e, akksi totál lemerült (magától, Róma belvárosában (!)) 30e ft, stb. összesen kb 1M ft másfél év alatt
Ide hordtam szervizbe
pécs, autokont
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | v40 | Következő autója? | mazda6 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
