nagy S
Szöveges ítélet
Ilyet még nem láttam, ennyire kényelmes és batár disznó még nem hordott a hátán. Egy huzamban legyalogoltuk Barcelona Bp. távot és a sofőr gyengesége szabott határt a 20 órás túrának. És még akkor is kényelmes volt. A biztonság érzetet se kell említsem mert folyamatosan ott VAN. Bp-en használom főleg, ha télen dugóban nyomatjuk akkor szökik fel a fogyasztása drasztikusan 7,2-re. Hiába 5 sebességes a váltója autópályán ha kicsit nem figyelek a normál utazó (150-160) simán ugrik 190-re amire a motorhang kezd figyelmeztetni. Addig semmi zaj. Titka a 10.000 kilométerenkénti olajcsere és átnézetés. 156.000 km-el vettem, nem mertem utánna nézni mennyi is van benne valóban.
Kategórijájában fapados, de kit érdekel. 8 évesen zsír új Fabia áráért vettem és önérzetes a jószág. Amikor Olginak (lásd: Olgi a tündér GAZ/Volga 24 népítélet) vittem volna alaktrészt vele mindíg besztrájkolt. Egyszerűen kéri a szeretet és önző a dög. Persze azóta kibékültek.
Volvónak sikerült kialakítani nálam a márkahűséget következő gép egy V70 lesz és mint OT-s buzerátor egy 1800 ES.
Hibalista
- Adagoló vezérlés. A 900 Ft-os ragasztásból mire rájöttünk 60.000 pénzes komplett felújítás lett.
Ide hordtam szervizbe
CsepelAdy E. út Vilko.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 156000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | A3 | Következő autója? | V70 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
