Egy Gentleman
Szöveges ítélet
Mindenekelott, ez egy jobb kormanyos, minden menetteljesitmeny merfoldben van (x1.6, hogy km legyen).
2008 tavaszan vettem a kocsit, valami olyan auto kellett, amivel neha haza lehet menni Londonbol Budapestre, tehat eleg kenyelmes, talan meg biztonsagosabb,mint kenyelmes es nem utolso sorban a nagy teljesitmeny mellett is takarekos. No, hat ez tudja ezeket.
Nagyon kenyelmes, igazabol csak tankolni kell vele megallni, ami nagyjabol 1000km-enkent kovetkezik be. Megy ahogy kell egy 163LE-os dizelnek, szepen huz es a hazautakon 6.5l/100km a fogyasztas 130km/h mellett. Mivel ez egy nagy szekreny es alapbol 17 mazsa szerintem ez eleg jo fogyasztas. Nehanyszor, kulonosen esoben neha rafekezget a kerekekre a DTSC visszarakva a kocsit az egyenesre. Ami eleg meghato tole, mert en meg epphogy csak realizaltam, hogy mar nem arra megyunk, o mar meg is oldotta.
Emberek! Tenyleg isteni a hifije, marmint ahogy szol, de mernemtud egy 2003-as auto mp3-at vagy lejatszani, vagy befogadni usbrol/jackrol vagy valami, egy luxus szeru markaban?? (tudom mert konzervativ)
Gyonyoru a vall az oldalan, borzaszto elegans, meg piszkosan is szep, persze tisztan az igazi (plane, hogy black sapphire szinu).
Ritkan jon szembe hasonlo tipus, hatmeg azonos szinben. Ezt a nemet markakrol nem lehet elmondani.
Nekem ez a kocsi 7000gbp-be kb 2,1Mi hufba kerult felebe, mint azonos tudasu BMW/audi/merci fenntartasa hasonlo koltseg, bar meg lehet, hogy kevesebb is. Szoval jo vetel volt.
A rugozasa eleg puha, ami szar varosi utakon kituno, de mondjuk a Bologna-Firenze palyan inkabb lassabban megyek, mert ilyesztoen dol... vegulis az ido 99%-aban ugyis a szar uton megy, akkor meg mar inkabb nem pattogok benne, mint a kecskesz@r, hanem csak ringatozom.
Ot sebesseg ugyancsak erdekes egy ekkora motortol, ami egyebkent 4500-tol pirosat mutat a fordulatszammeron. Megis iszonyan gyorsul, jol fogyaszt, huzokocsinak is idealis a valto es a sajat tomeg miatt. Megjelenni is lehet vele (metalfekete, krembor). Budapesten jarva tobbnyire sikere van foleg a jobb kormany miatt persze.
Azt hiszem ez egy olyan statusz auto, aminek ha kimondjuk a nevet, nem tesszuk ele onkentelenul a tragar kifejezeseink egyiket sem, mert vagy nem tunik fel a kocsi, vagy nem lok le az utrol. No ezen tessenek gondolkodni vajon melyik az igazabb?
Hibalista
- Motortarto bak - csere
- Vezermuszij - kotelezo csere (a vasarlaskor)
Ide hordtam szervizbe
Volvo Pilling - hat nem mondanam korrektnek ellenben szemet
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 96000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | ez most marad egy darabig |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
