A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2010)

S60 D3 automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nagy motivátor

Szöveges ítélet

Aki nem szereti a szirupos ömlengést, lapozzon. De ha volt tárgy (mondom: tárgy), amiért szívesen felkeltem kora reggel, és elindultam munkába, akkor ez az. Volt már – objektíven nézve – jobb autóm, de egyiket sem szerettem annyira mint ezt.

Olyan pont megfelelően jó mindenben: elég nagy, elég kicsi, elég fürge, elég csendes, elég takarékos, elég szép, elég visszafogott. Két dologban több: a kényelme páratlan, az ergonómiája pedig köröket ver a mezőnyre. És hogy el ne felejtsem: mindeddig kifogástalanul megbízható volt, magyarul: semmi baja, persze a neheze még odébb van.

Hogy egy kicsit panaszkodjak is:

A csomagtartó ajtóban csak a jobb oldalon van kialakítva kapaszkodó a záráshoz. Baloldalról, vagy balkezesek ne pakoljanak.

Ha már csomagtartó: a (külön rendelhető) szökségpótkerék utólag beépíteett rekesze rengeteg helyet elvesz az amúgy is csak átlagos csomagtérből. Jó, tudom, az ember előre tudja, mit választ, de ezt a pótkerékrekeszes mutatványt valamiért nem verik nagydobra sem a katalógusban, sem a kereskedésekben. Azt sem értem, miért nem tudta a Volvo lennebb süllyeszteni a pótkerék helyét, úgy mint a többi huszonvalahány autómárka.

A kormányon levő görgetővel egybeépített OK gombtól mindig beparázok, hogy okézás közben véleltlenül még egyet léptetni fogok. Egyébként eddig még soha nem fordult elő.

A parkolóradar minden indításnál bekapcsol, az ECO+ pedig ki.

Még mindig nem jöttem rá, hogy mit mér a kilométeróra mellett levő ECO-mérő. Ha lassan megyek, kis értéket mutat, ha gyorsan, nagyot. Ugyanazt a sebességmérő is tudja.

Összegezve: ez egy olyan autó, amiért már saját pénzt is adnék. És ez nagy szó. Az utódja, amit az új munkahelyem mellé, az elődömtől örököltem, és amit kies hazánkban általában többre tartanak, bibliai szóhasználattal élve még arra sem méltó, hogy a saruja szíját megkösse.

Hibalista

- Beázott, és kiégett az egyik nappali menetfény-lámpa. Állítólag megsérült, vagy megfeszült, bár ez nem látszott rajta.

Ide hordtam szervizbe

Ivanits Budafok. Nem olcsók, nem zsenik, de rendben vannak.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2016
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Subaru Outback Következő autója? VW Passat
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2010 (2010)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)