Soha többé ha elbirom adni!
Szöveges ítélet
Na én lehet, hogy csalódást fogok okozni a volvot szeretőknek ezért bocsánat. Ők többen vannak én egyedül.
Ezt az autót egy múlti cégtől vásároltam ahol a vezetői autóként funkcionált mert újabbat vettek. Magyarországon vásárolt végég szervizelt garantáltan 92000km-el. Amikor elhoztam semmi baja nem volt. Majd 3000km elteltével gázadásra erőtlenné vált. Bevittem a szervizbe ahol elmondták hogy fojtószeleppel van a baj. Cserélni kell és ez csak 200000ft.Csak!!!. Na ez megtörtént. Majd egy kellemes nyári napon az autópályán 200as tempónál egyszer csak egy durranó gangot hallottam és a motor leállt óriási füst csíkot hagyva mögöttünk. Haza hoztuk. Ekkor 117200km volt a motorban. Levettük a olajteknőt és értetlenül álltunk a probléma előtt, mert elszakadt két hajtókar csavar keresztbe fordult a hajtókar és ami az útjában volt mindent szét vert(blokk,hengerfej,olajhütő, főtengely). Bevittem a szervizbe és megállapították hogy elszakadt a hajtókar csavar. Leveleztem a svédekkel beszéltem a magyar képviselettel de senki nem mondta, hogy a kevés km ellenére, valamit is át vállalna az 1,4millios javítási költségből. Hol ott elismerték, hogy valós a szerviz története az autónak tehát valós a km. Hát én itt tartok a volvommal. Van is meg nincs is 3hónapja áll és nem tudom használni. Hiányzik a mellényem amiben benne van az 1,4millió.
Hibalista
- Fojtószelet 95e km-nél 200000ft
- Kikönyökelt a motor 117000km-nél
Ide hordtam szervizbe
Volvo Hovány Szervizelte Szegeden
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Zafira | Következő autója? | mindegy csak japán legyen |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.1/10) |
