Nyugtató tabletta 4 keréken
Szöveges ítélet
Német importként került az országba, RTI navigációs, bőrbelsős, sok extrával megáldott autó volt. 5-fokozatú manuális váltóval (spaceball) elképesztő alacsony fogyasztásra volt képes (pl. 4,0 liter/100) de ugyanakkor képes volt szakadatlanul gyorsulni 200 fölé. A hangja szinte luxusautós volt, nagyon szerettem.
Gyenge pontja volt a kézifék, az soha nem fogott rendesen. 187e kilométerrel vettem és az autó frekvenciája, mozgása stb. abszolut tökéletes volt. Az úttartása is, ebben volt gyárilag toronymerevítő a motorháztető alatt, nem tudom, hogy ennek köszönhető-e, hogy kanyarokban is ultrastabil volt. Műszaki probléma nem igen volt vele, egyszer elkezdte játszani, hogy nagyobb gázadáskor, vagy padlógáznál jobban megindult, mint ahogy megszokhattuk, majd a következő pillanatban eltűnt minden erő. A szervizben azonosították a bűnöst: turbo nyomás szabályozó szelep. Kicserélték, majd másnap megint ugyanez történt, de nem volt vicces mert épp előztem az 1-es főúton. Azt is kicserélték, majd megint rossz lett. Végül azt mondták, hogy a polcon lévő maradék két szenzorukat is letesztelték és állítólag az egész széria rossz... Végül kaptam egy újabb darabot Bécsből, garanciában, utána nyugi lett.
Hibalista
- Turbo Control Valve, Kettőstömegű lendkerék, Légtömegmérő, turbócső
Ide hordtam szervizbe
Ivanics 11. ker. Sajnos akkoriban nem amegfelelő team kezei közé kerültem ott..
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 187000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 115000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Rover | Következő autója? | V50 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
