A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2000-2009)

S60 D5 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

No.1.

Szöveges ítélet

Az életben vannak véletlenek, s vannak véletlenek amelyek jól sülnek el.
Akartam venni egy E320 CDI-t. Megnéztem vagy 10-12 autót, miután az egyik barátom a kereskedésében rámutatott erre. Agitált próbáljam ki. Kicsit nehezen ment, mert éppen SAAB-om volt, ami nem volt éppen a megbízhatóság mintapéldánya. Próba ide-oda, kölcsönbe pár napra és megmaradt. Mondhatom, ez az autóm az amit eddig a legjobban szerettem, pedig a 17. a sorban. Dízelhez képest erős, nyomatékos (persze a 250 LE-s AERO után kicsit "visszalépés"), a futóműve maga a tökély. Van egy spéci szerelő barátom, őt idézve: "ennyire logikusan és tökéletesen felépített futóművet ritkán látni".
Bevittem Ivanicshoz azért egy átvizsgálásra, és találtak is hibát rajta: 1 azaz egy db első szilentet. Furán néztek rám amikor ki akartam velük cseréltetni a vezérműszíjat (nálam ez mindig alap volt vásárlás után), majd közölték hogy 320 000 km-nél kicseréljük.... Erre kérdem én, miért menni fog a bringa addig? Válasz: rendes szervizt kapjon az autó és 500 000 km után elkezdhetünk gondolkodni a hogyan továbbról. (Eddigi élete igazoltan szervizelt.)
Kényelem: hihetetlen. Amszterdam, egy seggel - no problem.
Róma, egyhuzamban - mintha fotelben ültem volna x órát.
Valamelyik nap kiugrottam Pozsonyba az asszony Vectrájával (3.0 V6 CDTI), hazafelé félútnál már azt sem tudtam hogy fészkelődjek hogy kényelmes legyen...
Összegezve: azért lett csak 9-es az értékelés, mert a fordulókör egy picit zavar, viszont a 13 hangszórós Dolby ProLogic hangrendszer odabasz!

2013.01.01.

Átléptem a 302.000 km-t. Szokásos szervizek 10-12000 kilométerenként, apróbb futóműjavítások (a magyar utak...) és más semmi. ja a fogyasztás. Vagy nyugodtabb lettem, vagy a sok tempomat használat miatt de 6,5 fölé már erőszakkal se tudom verni. Amikor pedig időm van és tempomat 100-110 a sok telefonálás alatt, akkor 4 körüli a fogyasztás a computer szerint.
Ott tartok hogy tavasszal az asszony is kap egyet a nyomorult V6-os Vectra helyett.

A márkáról pedig egy kis szösszenet:
"A Volvo az egyetlen európai prémium márka, amely öt díjnyertes modellel büszkélkedhet a 2011-es IIHS jelentésben. Az XC60 volt továbbá az egyetlen olyan crossover szabadidő-autó, amely IIHS Top Safety Pick díjat és 5 csillagos amerikai NCAP besorolást kapott. A 2010-es teszten az XC60 minden egyes töréstesztre, így a frontális törésteszten a vezető és az utas védelmére, valamint mindkét oldalsó tesztre is 5 csillagos besorolást kapott. "

Hibalista

- 1 szilent - - azóta szilentek, féktárcsa, intercooler cső.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 192000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 2,3 TURBO AERO Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2000 (2000)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)