A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2000-2009)

S60 2.4 automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem akar másnak látszani

Szöveges ítélet

A majdnem "fullos", de az utakon semmibe vett mondeo után valami elegánsabb utazóautót szerettem volna, olyat ami az emberekben tiszteletet kelt, de nem olyan tiszteletre gondolok, mint mondjuk egy BMW, vagy Audi esetében megnyilvánul. Inkább olyat kerestem ami a Saab-ot vagy a Volvo-t lengi körül. Régi vágyam volt egy 9-5, de a sors úgy hozta, hogy pont amikor autót vettem egy se tetszett igazán. Hozzá kell tegyem nézegettem A6-ost és 3-ert is - bennem is motoszkált a kisördög - de nem tetszett a belső kialakításuk. Lássuk be az ember az autójában ül többet és kevesebbet nézegeti kívülről, ergo a belső kialakítás fontosabb, mint a külső forma. Ebben a kategóriában véleményem szerint a Volvo mértékadónak számít a belsők terén. Nos lehet fikázni a véleményemet, de aki ezt teszi, az ugyan töltsön már el pár órát - menet közben - mondjuk egy S60 majd egy A6 (2004-ig gyártott tipus) volánjánál érteni fogja miről beszélek. Én megtettem.
Na de beszéljünk a konkrét autómról. Mikor már körvonalazódott a márka hátra volt még a típus kiválasztása. Mivel én gyakran járok - heti rendszerességgel - 4-500 km-es utakra csak a nagyobb típusok - 60, 70, 80, 90 jöhettek szóba. A kombikat nem szeretem 70 kizárva, 90 drága, a 80 meg öreguras - könyörgöm még csak 30 múltam - maradt a 60-as.
Az interneten átnézve a lehetőségeket, figyelembe véve az elvárt extrákat (autómata váltó, bőr kárpit, tempomat, szenzoros tükör), illetve azt, hogy én csak mo-i , vezett szervízkönyves, leinformált autót veszek meg, gyorsan ráleltem az én autómra.
Szép ezüstmetál, gyerekcsomagos (jól jöhet még talán...) presztizs csomagos (bör, tükörszenzor, fabetét, stb).
Persze közben lelkesen olvastam a teszteket az interneten, és néhány dolgot, észrevettem. Minden tesztelő megjegyzi pl a nagy fordulókört, ez igaz. Aztán sérelmezik az csomagtér méretét, ez butaság, nagy bár talán lapos egy kicsit...
De a legviccesebb az az amikor kicsinek titulálják a hátsó lábhelyet. Nos valóban az ülőlap vége és az első ülés támlája között mérhető távolság kisebb, mint pl: egy Octaviában (ennek a hátsó helyét istenítik), de az ülőlap hossza pont anyival nagyobb, mint amennyivel az említett távolság kisebb, ergo a két hely egyforma, csak a Volvo komfortosabb, mert az ülés végig támaszja a combot, nem úgy mint más autókban. Érdemes lenne, minden autósújságírónak mérőszalagot vennie.
Most így 85.000 km után úgy érzem kiismertem az autót (vicces amikor valaki 1-2.000 km után ír ítéletet) és összességében elmondhatom, hogy nagyon kényelmes, mind rövid, mind hosszú távon, az emberek megbámulják, de nem utálat látszik a szemükben, inkább csodálat. A közlekedés többi részvevője tisztelettel adózik, és még egy Audi, Mercedes, vagy egy Bmw is lehúzódik az autópályán ha utólérem (vannak pesze kivételek, pl: astra, focus, swift, de hát mindannyian tudjuk, hogy ezek versenyautók, kár velük kezdeni).
Mostanában néha eljátszom a csere gondolatával, de hála a neppereknek nagyon lement az áruk, mivel tömegével hordják ve kintről a 7 év alatt 115000 km-et futott szervízkönyves sérülésmentes példányokat. Úgyhogy valószínűleg megtartom.

Hibalista

- Folytószelep (állítólag típushiba)
- Hátsó stabilizátorok
- Féltengely gumiharang
-

Ide hordtam szervizbe

Volvó Jansik
Az a baj vele, hogy egybeépült egy Suzuki szalonnal, és a recepciós "hölgy" ennek megfelelően bánik az ügyfelekkel, ottlétemkor, kb. 20 percig cseverészett telefonon, mire hagyta magát "megszakítani", ezután a "mi olyan sűrgős" kezedetű mondatát, a kulcstartóm VOLVO felirata folytotta belé. A munkafelvevő pont a hölgy ellentéte, udvarias, precíz, bár az nem tetszett, hogy az ígéret ellenére nem telefonált - hozzátezsem ez szerintem magyar sajátosság, majd telefonál az ügyfél úgyis neki fontos - amikor kész lett az autó. Az áraik Volvosan mértek.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Alpok Holding
Na ez egy fura társaság, a folytószelep problémámmal mentem hozzájuk, ötletük nem volt mi lehet a baj, de számlázni azt tudnak. 1 napig náluk volt az autó elkértek 25.000-t de nem csináltak mást, csak lecserélték a rendszámtáblakeretet a sajátjikra. Kérdésre elmondták, hogy a régi már nincs meg kidobták. Később elvittem oda még egyszer futóműállításra, 15.000-t kértek azért amit bármelyik gumis 5.000-t megcsinál. Rablóbanda.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? mellé vettem Honda CRV-t
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2000 (2000)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)