Mozdony
Szöveges ítélet
+
stabil;
masszív;
kifinomult;
anyagból van;
rendkívül ergonómikus;
semmi felesleges és bonyolult nincs benne (kivéve rti navigáció);
egyenletes teljesítményleadás;
5 henger hangja
-
navigáció nem tud magyarul, Budapesten kívül semmit sem ismer és a frissítése 2009 januárban kb. 80.000,- forint (!!!);
navigáció menüje, használata körülményes;
gyenge a műszerek fényereje;
automata váltó nem partner az állórajtoknál
leendő vásárlókhoz szólva, csak a felületes vétel keserítheti meg a választás örömét, mert ez az autó kiváló. csak jól karbantartott, ´tuning´mentes, gyárihoz közeli állapotú autót szabad megvenni ebben a kategóriában. a benzineseket sajnos nem ismerem, de dízelben NEM javaslom a kisebb lóerő számúakat, csak az erősebb D5-öt. kell a 185 lóerő, mert nehéz. a fogyasztásra nincs rossz hatással, azt mondják azért, mert nem erőlködik. mindezen felül határozottan javaslom a minél több extrával felszerelt modellt, mert amit ide beépítettek, az nem vall szégyent. az automata izlés kérdése, viszont a tolatóradar hasznos, éppúgy mint a ködlámpa és a fényszórómosó. ülésfűtést mindenképp javaslom, csakúgy mint a társkártyás telefont. a gyári navigáció rettentő gyorsan követi az utat. a hifiből a legjobb áldás lesz.
legjobban autópályán élvezhető a használata. nem a legjobb gyorsulóbajnok, de a tempomattal beállított sebességet - ami lehet 200 is - hibátlanul tartja, csak kormányozni és pihenni kell. szűk, főleg lakótelepi utakon ormótlan, más autók tükrei nagy veszélyben. parkolásnál a padkára vigyázni kell az első lökhárító miatt és a terepesebb utakat kerülöm.
havas úton bajnok, bajusz alatti mosollyal lehet bajlódó társainkat sokszoros sebességgel hátrahagyni. dtsc szintén lenyűgözően teszi a dolgát.
fogyasztásról: legjobb 6,3 - vidéki utakon, legmagasabb 9,3 - budapesti dugó, 180kmh, tempós előzések.
legnagyobb ász: állófűtés, ami időben programozható. először a motort fűti, majd az utasteret. hideg reggeleken pedig az első 2-3km alatt bedolgozik, hogy a motor minél előbb meleg legyen, ragyogó ötlet. ennél jobb már csak akkor lenne, ha pár száz méteren belül távirányítható lenne.
a szervíz valóban drága, viszont gyors, udvarias, átgondolt és igyekszik hűségre/hűséget építeni.
német autó, kereskedő által behozva
4 hónap használat tapasztalatai, többnyire télen
mindenképpen asszimetrikus gumit javaslok, télen-nyáron
Hibalista
- ablakmosófolyadék tartály elrepedt
Ide hordtam szervizbe
Volvo Galéria
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra H | Következő autója? | 250 lóerő körül |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
