A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2000-2009)

S60 D5 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Mozdony

Szöveges ítélet

+
stabil;
masszív;
kifinomult;
anyagból van;
rendkívül ergonómikus;
semmi felesleges és bonyolult nincs benne (kivéve rti navigáció);
egyenletes teljesítményleadás;
5 henger hangja

-
navigáció nem tud magyarul, Budapesten kívül semmit sem ismer és a frissítése 2009 januárban kb. 80.000,- forint (!!!);
navigáció menüje, használata körülményes;
gyenge a műszerek fényereje;
automata váltó nem partner az állórajtoknál

leendő vásárlókhoz szólva, csak a felületes vétel keserítheti meg a választás örömét, mert ez az autó kiváló. csak jól karbantartott, ´tuning´mentes, gyárihoz közeli állapotú autót szabad megvenni ebben a kategóriában. a benzineseket sajnos nem ismerem, de dízelben NEM javaslom a kisebb lóerő számúakat, csak az erősebb D5-öt. kell a 185 lóerő, mert nehéz. a fogyasztásra nincs rossz hatással, azt mondják azért, mert nem erőlködik. mindezen felül határozottan javaslom a minél több extrával felszerelt modellt, mert amit ide beépítettek, az nem vall szégyent. az automata izlés kérdése, viszont a tolatóradar hasznos, éppúgy mint a ködlámpa és a fényszórómosó. ülésfűtést mindenképp javaslom, csakúgy mint a társkártyás telefont. a gyári navigáció rettentő gyorsan követi az utat. a hifiből a legjobb áldás lesz.

legjobban autópályán élvezhető a használata. nem a legjobb gyorsulóbajnok, de a tempomattal beállított sebességet - ami lehet 200 is - hibátlanul tartja, csak kormányozni és pihenni kell. szűk, főleg lakótelepi utakon ormótlan, más autók tükrei nagy veszélyben. parkolásnál a padkára vigyázni kell az első lökhárító miatt és a terepesebb utakat kerülöm.

havas úton bajnok, bajusz alatti mosollyal lehet bajlódó társainkat sokszoros sebességgel hátrahagyni. dtsc szintén lenyűgözően teszi a dolgát.

fogyasztásról: legjobb 6,3 - vidéki utakon, legmagasabb 9,3 - budapesti dugó, 180kmh, tempós előzések.

legnagyobb ász: állófűtés, ami időben programozható. először a motort fűti, majd az utasteret. hideg reggeleken pedig az első 2-3km alatt bedolgozik, hogy a motor minél előbb meleg legyen, ragyogó ötlet. ennél jobb már csak akkor lenne, ha pár száz méteren belül távirányítható lenne.

a szervíz valóban drága, viszont gyors, udvarias, átgondolt és igyekszik hűségre/hűséget építeni.

német autó, kereskedő által behozva
4 hónap használat tapasztalatai, többnyire télen
mindenképpen asszimetrikus gumit javaslok, télen-nyáron

Hibalista

- ablakmosófolyadék tartály elrepedt

Ide hordtam szervizbe

Volvo Galéria

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 75000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra H Következő autója? 250 lóerő körül
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2000 (2000)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)