A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2000-2009)

S60 2.0T Automata 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Ludwick

Szöveges ítélet

Gyerekkorom egyik ikonikus autojat sikerult megvennem, egy szamomra igazi misztikus sved acelt!

A probauton beleszerettem az 5 hengeres motorhangba: az automata valto nagyszeruen kezeli normalis vezetesi korulmenyek kozott. Az ulese meg kenyelmesebb, mint a SAAB-e, a felszereltsege kivalo, a DIM kijelzo meg az izzocserere is figyelmeztet.

A biztonsag-erzet 100%-os, elol es oldalt az utkozo zonak brutalisan nagyok: mint egy trezor. Lehet, hogy gyerekes, de imadom a hatso lampak formajat - bar mara kisse elavult lett, raadasul a kombiet koppintjak is (pl. Kia Ceed kombi).

Az elso honapokban lecsereltuk az osszes szurot, motorolajat, fekfolyadekot, gyujto-gyertyakat es huto-folyadekot. Nyaron majd jon az automata-valto kioblitese es feltoltese friss olajjal. A japan valto meghalaja a gondoskodast: a speci VOLVO/Toyota olaj csereje kotelezo kb. 60E km-kent.

Remekul bevalt az elmult 6 honapban, mindossze a kormanyt csereltem borboritasura a jobb komfort erdekeben. A hatso ulesekbe ulesfutest szereltem (reggelente sulijarat a porontyokkkal) es egy DRL-modullal megoldottam a nappali menetfeny vilagitast: 30% fenyerovel mukodteti a halogen fenyszoro-izzokat.

Amit nehez megszokni: 193 cm magas vagyok, es a labaimat ugy kell behjtogatnom a kormany ala beuleskor, raadasul csak egy gyerek fer el ogottem. A csomagtarto merete eppen megfelelo, de sajnos nem egy Skoda Octavia kategoria.

Kicsereltem az osszes izzot, melegen ajanlom az OSRAM NightBreaker halogeneket: szenzacios!

Egyszoval: a 14 eves 325E km-t futott S60-as korrekt allapotban van.
---
2016. május: hibamantes 1 év után is, azonban hajlamos meleg motorral csak a 2. rápróbálásra beindulni. Gyenge akksi okozhatja a hibát, de az akku új és a töltés OK. Szakértő szerint az indítómotor ellenállása nagy, annak vezetéke a vezérműtengely-jeladó mellé van rögzítve és a túl nagy áramfelvétel megzavarja a jeladót, ami letiltja az elektronikát; korai S60-as széria betegség, együtt lehet élni vele.

Hibalista

- Feltengely-gumiharangot kellet cserelni (kihasadt), a tukorbe epitett kulso homerseklet jelado csatlakozojanak erintkezesi hibaja volt (utasoldali elso ajtoban talalhato), utasoldali labter-vilagitas nem volt bekotve, a motorterben szigetelni kellett a vezetekek egy reszet (muanyag gegecsovek elporladtak), hatso helyzetjelzo izzok kiegtek, a vezeto-oldali ules futeset cserelni kellett; ugyancsak annak az ulesnek kiszakadt a varrasa oldalt, de olcson hozzajutottam csere-ulesekhez egy V70-bol. A fenyszoro-torlok nem mukodnek, de a moso resze szuperal. A fűtőradiátor kezdett el csepegni - hazhozszallitassal 20E HUF a cserealkatresz (NISSENS, 2 O-gyuru es 2 rogzitoklip). - --- - 2016. május: bontott fényszórótörlők (1 pár 25E HUF), nappali menetfény-modul (35%-kal működteti a távolsági fényszórót: 13E HUF,), első és hátsó (!) ülésekbe karbonszálas fűtéslapok beépítése (30E HUF), motorházfedél-teleszkópok (6E HUF), alsó és felső motortartó bak/nyomatékrúd (26E HUF), fényszóró-törlő lapát + olajpálca + olajbetöltő-sapka tömítése + műanyag olajszűrő-ház a SKANDIX-től (10E HUF, német munkatársam szállította ingyen), 6 L Mobil ATF 3309 (17E HUF), szervó-olaj-csere (9E HUF, 3 L), első féktárcsa (bevonatolt Zimmermann, hűtött) és fékbetét (ATE) csere (45E HUF). Munkadíj: 0 HUF; aktív swedespeed.com fórumozás és youtube.com böngészés csodákra képes! - ---

Ide hordtam szervizbe

Sajat magam szervizelem a fiam segitsegevel.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Márton Gábor, Budapest

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 325000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? SAAB 9-5 2.0t SE (1998) Következő autója? XC90/S80 (sorhatos!)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2000 (2000)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)