A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2000-2009)

S60 2.4i 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Korrekt. Pont amire számítasz

Szöveges ítélet

Vicces, nem nagyon nőtt a szívemhez ez az autó, és nem is tartottam eddig hibátlannak, de amikor elgondolkodtam rajta, hogy mik hibásodtak meg eddig rajta... nos, valójában úgy emlékszem valami, valamik elromolhattak, de... Egyszerűen nem emlékszem. Lehet, hogy eddig semmi?! (A futómű javítása szinte biztosan a közismert hazai útviszonyok miatt vált szükségessé.)
Németországból hozták be az autót, egy Volvo kereskedés használta, 6000 km-rel adták el magyar vevőjüknek. Beszéltem a szervízzel, leinformáltam az autót, nem volt vele semmi gond, azonos futásteljesítménnyel, karambolmentesen került a kocsi Magyarországra. Az első itthoni tulaj ment vele pár ezer kilométert három hónap alatt, meghúzta az egyik hátsó ajtót, ezután én megvettem tőle.
Egy 528-as BMW-ből ültem át bele, szerettem volna egy egyszerűbb autót ideiglenesen, egy-két évre, mert a BMW szétzilálta az idegeimet, és nem is csalódtam!

Kényelmes, de jó teljesítményű a futómű, precíz a váltó (manuális), ergonómikus a kialakítás. A 140 LE-s motor nagyon gyenge ehhez a kasztnihoz, de ez már az én bajom; miért nem vettem erősebbet. (Most szorul cserére az eredeti, gyári gumi, 85 000 km-nél.) Egészen vicces az 5 hengeres motor hangja magasabb fordulaton, bár ilyenkor érdemes feljebb váltani, mert a teljesítmény kb 4000-4500 fordulat felett rohamosan esik.

Elég sokat fogyaszt, de autópályán gyorsan járok vele, így azt hiszem, összességében átlagosnak mondható a fogyasztás.

Szubjektív vélemény, de szerintem szép formájú a kocsi, még szürke, észrevehetetlen autónak sem mondanám, pedig ezt tartják a Volvo-ról.

Az ülések jó tartásúak, és kényelmesek is, bár a derekam hosszabb úton megfájdul. Nem eléggé előrehajtható számomra a deréktámasz. Praktikus az utastérből reteszelhető, ledönthető ülés. Gyenge a benzintartály fedelének zsanérzata, nekem egyszer már letörött. Valahogy tényleg olyan skandinávosan praktikus, sallangmentes minden az autón. Van néhány kivétel, például nagyon rossz helyen van a pohártartó, és a hamutartó, folyton beleakad az ember könyöke. Érdekes a kulcs is, amibe nem sikerült integrálni a zárak távirányítóit, ez egy külön kis alkalmatosságként, kulcskarikán fityeg.

Oh, eszembe jutott valami probléma! Eszi az olajat! Méghozzá nem is keveset! Érdekes módon ennek semmi látható, érzékelhető jele nincs, de gyakran kell utánatöltenem!

Imádom a hátsókerék hajtást, de időhiány miatt még inkább kedvelem a megbízható, nem meghibásodó autókat. Ezért aztán elgondolkodtató egy új S80 vásárlásának terve. Persze AWD. Főként, hogy abba végre lehet szellőztetett ülést rendelni!

Ma végül eladtam a kocsit. Őszintén sajnálom és sosem bántam még annyira egyetlen autóm eladását sem, mint ezt. Sőt egyetlen eddigi autóm eldását sem bántam még. Azt mondják, az ember kétszer örül egy autónak; amikor megveszi és amikor eladja. Nos, jelen esetben ez nem igaz. Annyira hibátlanul működött rajta minden, hogy még most is csak ámulok. Ennek köszönhetően még a szerény teljesítményt is megbocsátottam neki. És mikor elhajtott vele az új tulaj, ismét megjegyeztem magamban, hogy napjaink egyik legszebb segge az Övé. Ööö... mármint a Volvoé. Feketében.

NAGYON MELEGEN AJÁNLOM BÁRKINEK, AKI S60 VÁSÁRLÁSÁT TERVEZI!

Hibalista

- Futómű elemek
-

Ide hordtam szervizbe

Duna Autó, III. ker., Zay u.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Ivanics, Budafok

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 528i Következő autója? Allroad
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2000 (2000)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)