A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2000-2009)

S60 D5 Summum 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes versenytank

Szöveges ítélet

Elkezdett szétrohadni a Vectra. Gyorsan kellett cserélni, mert megnézettem, és azt mondták: hogy ha jót akarok, gyorsan adjam el.

S60 + Mondeo régóta tetszett, aztán beültem mindegyikbe, és nem volt több kérdés: S60

Amikor megvettem nagyan féltem, mert kiderült hogy valami Jean-Pierre hajtotta a Franciáknál mint állat. Persze akkor mondta el a kereskedő, amikor már megvettem... De eddig semmi baj nem volt még.

TotalCar-on olvastam, hogy Versenytank. Hát tényleg az. Azóta is úgy hívom.
Elvileg 164 LE 340 Nm. Ez arra elég, hogy 2.-ban bárhol kövér gázzal működjön a kipörgésgátló.
Belül Überkényelmes. Minden kézre van. Talán a gyári telefonnak lehetnének nagyobb gombjai. Különben minden kézre van.
2500-tól felfele van egy jellegzetes D5-ös hangja, olyankor versenytank.
Egyébként aki nem autóversenyezni akar vele, annak is nagyon jó. Lassan is lehet vele menni, és nem esik nehezemre. Furcsa. Ezzel nincs olyan érzése az embernek, hogy menjünk már. Van, hogy azon veszem magam észre, hogy 40-nel megyek. Valószínűleg azért, mert nincs benna z, mint a benzines motoroknál, hogy ha az ember fia elindul, felszeretne kapcsolni, aztán csak fulldoklik a motor, utána akkor menjünk gyorsabban, stb. 50-nél 5.-ben is egyenletesen, finoman közlekedik.
Uttartása csodás. Vectra-hoz képest sokkal jobb az úton. Oda van ragasztva (mondjuk 215-ös gumik vannak rajta. Lehet, hogy nem gyári méret..)
Még nem tudtam akkorát fékezni, hogy az ABS zörögjön!
Hátul még nem ültem, de remélem nem is fogok :) Viszont még senki nem panaszkodott.
Summum az elvileg ugye a legjobb felszereltség. Vannak benne a normális rendes dolgokon kívül olyan okosságok, mint:
Villamosszék, Lefelé világító tükör beszélláshoz, esőérzékelős ablaktörlő, Automata gázálarc (dízel testvérek ellen), 2 zónás klíma, tizensok légbefúfó.
Azt nem tudom, miért a Navteq NAVIját rakják a gyártók gyári navinak. Szerintem az semmit nem ér! Nagyon tré. Nem tudtam még olyan címet adni neki, ami egyáltalán benne volt. Amit viszont ismer, azt megtalálja. (sokat nem kell elvárni tőle: Moszkva tér, Rákóczi út, Blaha...) SZóval iGo ezerrel jobb (részletesebb) Saját NAVI-t kb 1x használtam eddig...

Összefoglalva. Ha nem történik most semmi gáz, akkor ezentúl csak S60-at veszek...

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Olajcserélős szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 105000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Vectra CDX 2.0 Következő autója? S60
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2000 (2000)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)