Kényelem de milyen áron
Szöveges ítélet
Kényelem: ötös, fejtér-lábtér elöl-hátul jó, csomagtér elegendő, 430 L körül. Ülések kényelmesek, az anyagok jó minőségűek, jó illatúak. Ami a komforttal nehezen fér össze, az erős alapjárati (és lassúmeneti) rezonancia, illetve a iszonyatosan hangos alapjárat, és gyorsításkori hang.
Motor, dinamika: a motor takarékos autópályán (5-6 L), viszont városban nem igazán (9-10 L-t is megehet). Autópályán van elég nyomaték, városban viszont nem öröm vele közlekedni: lassú menetben, ill. sűrű megállás-elindulás helyzetekben erőtlen és hangos, ami elég zavaró.
Automata váltó: kanyarban, emelkedőn (erős fékezéstől vagy padlógáztól eltekintve) elfelejt visszaváltani, így kézzel kell megtenni (manuális módba kapcsolva). Ehhez az autóhoz járna egy normális automata, szvsz.
Összességében kényelmes, viszonylag takarékos, de a rezonancia, az irritáló motorbőgés, és a tökéletlen automata megöli a komfort-érzetet. Ezzel együtt meg lehet szeretni, és nehéz tőle megválni.
Hibalista
- - ajtó külsején lévő műanyag elem leesett, visszarögzítették - - ajtó alatti szigetelő gumi levált, megragasztották - - fényszórómosó behalt, megjavították - - egyre erősebb és hangosabb alapjárati rezonancia: ezzel nem kezdtek semmit
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 307 HDI | Következő autója? | kéziváltós, vagy hibrid |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
