A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2000-2009)

S60 2.4i - 141 LE, automata 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Ha tehetném, megtartanám

Szöveges ítélet

Kezdésként annyit írhatnék, hogy nem ilyet szerettünk volna, Volvo soha nem volt betervezve - gondolom sokan vannak így, hogy végül más típust választanak. Eredetileg egy Ford Mondeot szerettünk volna, 2003-tól fiatalabbat, mivel az előző járművünk is Mondeo volt csak még az első kiadás. Az teljesen bevált. Elég sok kereskedést megjártunk, de az áhított járgányt csak nem találtuk meg, míg egyszer csak kiszúrtunk egy 2003-as ezüst színű Volvo S60-ast. Árban kb. annyi volt, amennyit gondoltunk érte, viszont a felszereltsége az messze túlszárnyalta az igényeiket és azért egy kicsit nagyobb a presztízse is. Elkértük, kipróbáltuk, elolvastuk a népítéleteket, döntöttünk, megvettük.
172.000 km-mel vettük meg, szervizkönyvvel, 3db gyári kulccsal. Ez kilométer mennyiség egy ilyen kocsinak átlagosnak mondható (hirdetések alapján). Azóta beletettünk kb. 23000 km-t.
A belseje teljesen egyben van, nincs kirepedve a bőr, nincs lerúgva a küszöb, és a lábtérnél a kárpit is nagyon jól bírja, szóval össze van rakva!! Hatalmas belső tere van, az ülések osztályon felüliek, biztonságban érezhetjük benne magunkat, kormánynak nagyon jó fogása van, minden kézre esik. A motorja egy 141 LE 2435 ccm, 220Nm, soros 5 hengeres benzines. Nem egy eget verő teljesítmény, de nem is arra van, viszont ha kimegyünk vele az autópályára, akkor már érezhető, hogy ő oda termett. 130 km/h-nál a motor fordulata nem éri el a 2500-at. Egy kilencvenes tempónál kb. 2000 fordulat/perc. Ez azért elég baráti, ami a fogyasztásán is meglátszik, persze kedvezően. Amikor 4 hónapja volt nálunk a kocsi, bejártuk vele a Balaton északi és déli partjait (Debrecenből indulva) 970km-t tettünk meg és a fogyasztása átlagban 9,1 liter volt, ebben minden volt.
Városi közlekedésre nem igazán alkalmas a nagy fordulóköre és szélessége miatt, de az országúton verhetetlen!! A parkolás is nehézkes vele. Jelenleg városban használjuk többet, ez meglátszik a fogyasztásán is, meg tél van, rég volt kinullázva a fogyasztás mérője, ami most 13,8 litert mutat. A csomagtere nagyon nagy, csak kicsi a rakodó nyílása, ahogy legtöbb szedánnál lenni szokott. A soros 5 hengeres benzines motor hangja hasonlít V motorok hangjához, elég szépen szól. Az automata váltó (5 seb.) teljesen jól teszi dolgát, érzi az ember vezetési stílusát, ha lenyomod neki előzésnél, akár kettőt is visszavált, ha nem taposod a belét, akkor elég hamar felkapcsol. A biztonság terén eléggé el van látva a kocsi: kitörés gátló (havas úton tesztelve), fék asszisztens, első légzsákok, oldal légzsákok, függöny légzsákok végig, az ajtók is elég szélesek. A motorháztető és a csomagtartó ajtaja műanyagból :) van, gondolom súly csökkentés végett, így is közel másfél tonnát nyom a jármű. A futóműve nagyon kényelmes, szinte hajószerű, a kanyarokat nem érdemes vele gyorsan venni, szemben az egykori Mondeonkkal, aminek elég feszes volt.
Ez a típus simán felér az Audi vagy a BMW felső közép kategóriáihoz, csak az árát nem tartja olyan jól. Sőt ha megkérdezik, milyen kocsid van, a Volvora sokan felkapják fejüket, ez jelent valamit.
Aki sokat utazik, annak mindenképp ajánlott, mert jó áron kap egy nagy, biztonságos, kényelmes kedvező fogyasztású kocsit.
Nekem még nincs autóm, a Volvo a családé, de elég sokat járok vele, hamarosan én is vennék egy saját járművet. Őszintén, maradnék a Fordnál, de a Volvo is nagyon elgondolkodtat, mivel nagyon megszerettem ezt a típust, persze egyelőre csak egy S40-es jöhet szóba. Ha megtehetném, akkor biztosan Volvot vennék szerintem egy s80-ast, nem pedig valami nagy német luxus márkát.
Végszóként annyit, aki tart ettől típustól és az automatától, az ne tegye, hanem VEGYE, VEGYE, VEGYE! Nagyon jó útitársa lesz.
Mi még csak 2 éve használjuk ugyan, annyira sokat nem mentünk vele, mint itt egyes hozzászólók, de nagyon megszerettük, és már most megérdemli ezt a néhány sort.

Hibalista

- Féltengelycsukló: kanyarban ropogott, 26.000 Ft egyből vásárlás után cserélve - A vezérmű egyik görgőjénél jött az olaj, cserélve: 12.000 Ft - Egy másik csapágy is cserélve, mivel már elég hangos volt: 6.000 Ft - Komplett hátsó fék betét csere - Az izzókat fogyasztja

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 172000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Mondeo ('93) Következő autója? Mondeo, Volvo S40
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2000 (2000)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)