"Francia" Volvo
Szöveges ítélet
Fontos leszögezni: nem minden Volvo VOLVO. (csak az, amit Svédországban gyártanak). Az S60 Belgiumban készül, ahol franciásan hanyag az összeszerelés.
Az autó 2003-as modell, a két év garancia alatt kb. 2M Ft plusz költséget okozhatott a Volvonak. (ld. hibalista)
Az elején igen sokat hajtottam, gyakran nagy sebességgel (az autó Németországból jött, így 230 km/h a végsebessége az itthoni D5-ökkel szemben (210)). Könnyen lehet, hogy a turbó és a féktárcsák, amelyet 12.000 (!) km-nél kellett el?ször cserélni ennek az oltárán haltak meg, de könyörgöm: ha nem bírja az autó a kiképzést, fojtsák le a teljesítményt.
Rengeteg bosszantó apróság jött ki a hanyag összeszerelés miatt, kezdve a telefon sorozatos szoftverhibájától, az ülésháttámla kiakadó rugóján (kárpit le-rugó vissza-kárpit fel), a bőrkormány idő előtti kopásán, valamint a középkonzol ökörpisi-jellegű illesztésein át a napfénytető teljes cseréjén (eltört a kerete), váltórudazat kenésén és turbócsövek lyukadásán (anyaghiba) keresztül egészen a teljes turbó és a vezérmű-lánc cseréjéig. (szerencsére mindezt garanciában)
Ettől függetlenül vállban igen kényelmes, nagyon fekszi az utat, imádja a kanyarokat és bivaly a motor. Igazi élményautó, dizel volta ellenére. A biztonsága pedig megkérdőjelezhetetlen.
------------------------
4 év után adtam el, fájó szívvel. Utólag visszagondolva, nagyon szerethető autó.
Hibalista
- fékek (12e km-nél tárcsacsere)
- turbócsövek (2)
- turbó
- tet?ablak
- telefon
- ülés
- váltó
- kormánykopás
-
-
Ide hordtam szervizbe
Ivanics
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | V40 2.0 | Következő autója? | Volvo XC70 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
