A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S60 (2000-2009)

S60 2.0 T Aut. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Biztonság Stílus Kényelem

Szöveges ítélet

2000 óta autózom. 29 éves vagyok, értékesítési vezetőként dolgozom. Az első autóm egy ´83-as I. Golf volt. Ezt váltotta 2003-ban egy Fiat Stilo, 2005-ben egy Fabia Rs. (népítélet ECOPOWER). 2008-ban, úgy döntöttem, szakítok a budapesti dugókkal, szmoggal, stresszel, és Komárom-Esztergom Megyébe költöztem. A Fabiát eladtam, vettünk egy házikót, és egy válságautót (Peugeot 205 1.8 D) 150-ért, amivel sikeresen felborultam 2008 decemberében. Néhány hónap intenzív buszozás következett, ami nem is olyan szörnyű, itt vidéken. A gond az, hogy nem tudtam a menetrendhez igazítani a munkabeosztásomat, és már jöttek a melegebb napok, és baromira nem fűlik a fogam ahhoz, hogy 30-35 fokban öltönyben buszozzak. Kell egy autó....de mit vegyek. Még egy eldobható, válságautót? Valami biztonságos újautót? Nézegettem a neten, napi több órán keresztül, kezdett körvonalazódni, hogy mi fér bele. Nagyjából 2,5-ig nézegettem. Találtam is itt a közelben egy kereskedésben egy szép Volvót, amit megnéztem. S60 T5, DVD-vel, félbőrrel, stb. Mikor felhívtam az Autóvárost (ott szervizelték), hogy az autó előéletéről érdeklődjek, felhívták a figyelmemet egy frissen beszámított S60 2.0T-re, hogy mielőtt döntenék, mindenképpen nézzem meg. Így tettünk, már csak azért is, mert kedvesemnek nem nyerte el a tetszését a T5 külső állapota... Az Autóvárosnál tájékoztattak az előéletéről az autónak, garantáltan 120 000 Km-es a náluk vásárolt autó, és még a nagyszervizt is elvégezték, plusz adtak árengedményt. Átvizsgálták, és még ajánlatot is tettek a hibajavításokra. Komplett fékcsere (betétek, tárcsák, fékcsövek) 1. henger trafó off. Természetesen nem éltem a horror áron kínált lehetőséggel (cca. 280), de minden esetre jól esett.

Az első hét és 1000 kilométer benyomása alapján egy remek utazóautó a 2.0T. Az automataváltó adaptív, alkalmazkodik a vezetési stílusomhoz, ha nyugi van, 1700-nél felvált. A bőrülések pompás kényelmet biztosítsanak. A fogyasztás 7,5 körül alakul. Csendes, a motort szinte nem hallani. Jól érzem magam benne. 1500 Kg biztonságérzet. Folytatásos beszámolót tervezek úgy ezer kilóméterenként….

Hát ez nem sikerült. Alig 1 hónap telt el, és már a hatodik ezres is lassan belemegy. Elégedett vagyok. A hét végén ellenőriztem az olajszintet. Egy csepp sem hiányzik, és szép világos színü. A motor egészséges. A gumikból sem fogyott a levegő.
Sokat járok mostanában a 10-es főúton és mivel párás az idő a klíma is megy redszeresen. Valahogy a fentiek és az autómata váltó nem tesz lehetővé sportos vezetést. Ha szemből kitisztul a sáv, és parkettát nyomok, mire kitalálja, hogy minden bizonnyal itt előzési szándék esete forog fennt, addigra már szemből kocog is egy IFA.

DE HOGY MINDEN VOLVONÁL FELÁRAS EXTRA A KIKAPCSOLHATÓ FRONTLÉGZSÁK? Családi, biztonságos? Hát nem tudom.
Ezt leszámítva tényleg megbízható és teszi a dolgát. A Fogyasztást 1000 Km-enként resetelem. 8.5-10 a klíma miatt.
Kicseréltettem a féktárcsákat, fékbetéteket, még a kézifékét is. Hiszen azt mondták az Autóvárosban, hogy ez aztán életveszélyes. Annyira nem volt az, hogy elég lett vona a kéziféken állítani, de ha már mevettem a szettet, hát kicseréltettem. A trafónak semmi baja, de azt is kicseréltem. Érdekes módon meg voltak számozva eredetileg, és mikor levettem a burkolatot, az 1-es és 2-es hengeré már fel volt cserélve. Azt nem értem, hogy akkor miért mondták, hogy a trafó a rossz, ha már ellenőrizték, és fel is cserélték. Sőt ahol végül kicseréltettem, szerintük még a Check Engine lámpa is égne, ha rossz lenne. Na sebaj, munkadíjjal, alkatrésszel, összesen 102.000 Ft-ot fizettem, szemben az Autóváros fentebb említett ajánlatával. folyt köv.

147 000 Km
27 000 km-rel a vásárlás után is boldog tulajdonosa vagyok az autónak. Túl vagyunk egy kisszervízen, illetve egy váltóolaj cserén, ami gyorsította a váltási időt, és talán magán, az autó gyorsulásán is segített. Érdekes volt, hogy 7,5 litert ír a könyvecske, ezzel szemben csak 4 liter ment bele. Gondolom a márkaszervízek mit számlázhatnak ilyenkor.... Kezd téliesedni a fogyasztást, most olyan 9 liter körül mozgunk. a könyöktámasz elött található "pohártartó-fedő" elfáradt, ezért le is szedtem. A facelift utáni rolós megoldásnak is megvan a miértje. Picit idegesítő, hogy egy hejzet-jelző hiba miatt, egy narancssárga háromszög világít a műszerfalon. ezt a néhány apróságot leszámítva Egyre jobban megszeretem ezt az autót.
Egy ovatlan autóstársam még októberben meghúzta az autót a jobb első sárvőnél, miközben otthon parkolt az utcán az autó. A Srác becsületes volt, becsöngetett. Töltöttünk betétlapot is. Gondoltam a kárszakértő valóban szakértő lesz, de csalódtam. A K&H biztosító kárszakértője szerint ki lehet kalapálni, és le lehet fényezni 25 000 Ft-ból a jobb első sárvédőt.

Most ismét nagy út áll az autó elött, vasárnap az 1000 Km-re lévő Frankfurtba látogat az autó. Ezt az utat már egyszer megtette oda vissza. 160-170-et szereti, de 200-nál sincs halálfélelmed.8 órát vezetek, de nem érzem megterhelőnek, a legendásan kényelmes bőrüléseknek köszönhetően. És ami ilyen utakon nagyon praktikus, az a beépített szemetes :-)

Hibalista

- kopó-fogyó

Ide hordtam szervizbe

Autóváros- biztos jó, jó drága....DE miért nem tájékoztatnak megfelelően?

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Szabi Autó-Csolnok- egy igényes kisszervíz, nemzetközi tapasztalattal bíró szerelőkkel. KÖtelező szervíz, váltóoljacsere, kézifékállítás, 3 izzó cseréje, futóműállítás összesen: 30 000 Ft Olajjal, tokkal-vonóval

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 119886
Megbízhatóság (10) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 205 1.8d-válságautó Következő autója? prémium, amiben kikapcsolható a frontairbag
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S60 2000 (2000)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)