Báránybörbe bújt gepárd
Szöveges ítélet
Kellemes meglepetés volt az autó, föleg motorikusan. Egy élettelen svéd unalmat vártam, de a 2.5T motor (210 LE) eléggé rácáfolt. Imád pörögni, kick-down-nál pedig földöntúli üvöltésbe kezd és észnélkül húz. A turbo-hang 5000-ig nem hallatszik, 5000 és 6500 között viszont olyan sivítást produkál, hogy az emberben bennmarad a szussz.
Egy szürke eminenciás, (az enyém speciel fekete...)
Hibalista
- Tolatószenzor
Ide hordtam szervizbe
Volvo Ivanics, nem rossz csapat és nem is olyan drága, mint gondoltam
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Primera 1.8AUT | Következő autója? | S60R |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
