Amikor az ébredő erő, és a lenyugvó nap találkozik
Szöveges ítélet
1.6 os mk1 fókából ültem át ebbe volvóba. És hát azért van különbség. Szerettem a fókát is, na de ezt. Az első dolog ami feltűnik, hogy megy mint a veszedelem. Mondjuk azért egy összkerékhajtást elbírt volna. A kerekek nagyon ki tudnak pörögni. A másik, hogy kényelmes. Igaz ,hogy alacsonyan ülsz meg beszállni lehet kényelmetlen, de ha már bent vagy baromi kényelmes. Nade! Nincs benne állítható magasságú biztonsági öv! Ez a fókához képest visszalépés, már abban is volt. Viszont itt van félbőr ülés, tetőablak, 4el. Ablak 8 hangszórós hifi. Összességében azt mondom , hogy nagyon jó autó viszont vannak annyira béna hibái. Pl a furcsa középkonzol miatt egy utángyártott radio beépítő keret 15000 ft! Plusz még a rádió. Na én ezt úgy oldottam meg , hogy vettem bele egy Yatourt. A fedélzeti comp. Azt írja, hogy az átlagfogyasztásom 10,5l , de rátankolással kiszámoltam, hogy egy valójában csak 10l . Szóval lehet épeszűen üzemeltetni egy ilyen 250 lóerős volvot. Az olajcsere a fokaban a-z ig 15ezer volt , na itt 30ezer . De ilyenkor arra gondolok, hogy hány mosolyt csalt az arcomra. Szóval nem para.
Hibalista
- 2 első tompított fényszóró. Vacakol a tetőablak
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Focus 1.6 | Következő autója? | E55 amg |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
