Mit várjak egy Ford motoros Volvo-tól?
Szöveges ítélet
Az autót 5 évesen vásároltam 86.000 km-rel. 4 éven keresztül a kopó alkatrészeken kívül nem költöttem rá semmit, így ment el egészen 147.000 km-t. Amikor egy váratlan pillanatban eltörött az egyik dugattyú és ezzel kilyukasztotta a motort.
Már akkor gondoltam, hogy nem lesz egy olcsó mulatság, de az igazi gondok ekkor kezdődtek. Az 1.8-as benzines változat ugyanis nem Volvo, hanem Ford motor. Nemhogy Magyarországon, de még az Ebay-en is csak két használt motort lehetett kapni teljesen rossz állapotban. Ekkor derült ki, hogy ebben a motor változatban széria hiábás az autó, ugyanis a Volvo szakszervízek szerint a legtöbb ilyen motorral kiadott autó 150.000 km-nél megadja magát.
Nagyon sajnálom, mert gyönyörű autó volt, betegesen vigyáztam rá, így viszont teljesen elment a kedvem a Volvóktól.
Magát az autót ajánlom, de az 1.8-as benzines változatot kerüljétek; én is csak gazdasági totálkárosként tudtam eladni.
u.i: most egy A4 Audim van közel azonos teljesítménnyel, de a két autó motorikusan összehasonlíthatatlan. Nem véletlenül hívják a Volvot a nyugdíjas tanár bácsik autóinak.
Hibalista
-
Ide hordtam szervizbe
Bátyám
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | A4 (2011) |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
