A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V50 (2007)

S40, V50 2.0 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak ha mindig erről álmodtál...

Szöveges ítélet

Vegyes érzelmek. Legfontosabb, hogy ha jól használod nem lesz baj. Minden hibáját próbáltam megelőzni szerelővel, de így is belefutottam pár meredek szituba.
A generátor, önindító, turbócső nem veszélyes (talán fogyó eszköznek is nevezhetnénk), de röviden leírom a durva hibákat.
Automata sebváltó, 6 sebességes, dupla kuplungos (elég sok cikk van róla): városi használat, "kúszás" a dugóban és kész a baj: kuplung elkopott (mindkettő). A fém részecskék felragadtak a szenzorokra, ezért nem váltott 2-esnél följebb, megállt.
Volvo szervíz: 1.400.000. Padlót fogtam. Addig kutattam, míg kb 10. szaki meg nem csinálta 500 körül. Így is brutális (1 hónapig állt).
A turbócső kilyukadt, füst képződött, ezért eldugult a koromszűrő, nem tudott regenerálni, csere lett volna 130.000. Megoldottam egy hivatalos tisztítóval: 35.000.
Egyébként brutális nyomatékkal, nagyon feszes, finom futóművel, csendes beltérrel, szuper hifivel és komfortos váltóval kitűnő autó, alacsony fogyasztással.
Hátul elég szűkös. A csomagtartó elég nagy. A motor furgonos hangzású.
A kötelező vezérmű csere 100.000 Ft fölött van, ami érdekes volt, hogy a vízpumpa is cserélve lett, utána viszont hidegen-melegen ment a ventillátor, amíg rá nem jöttem, hogy 2x ki-be kell kapcsolni a klímát és elmúlik a jelenség.

Autópályára teremtve, nem félek vele előzni nagy sebességnél is. Városban szívom a fogam, hogy kopik a váltó. Ez a legfontosabb: ha DSG vagy Powershift vagy ilyesmi, ne koptasd a kuplungot és minden rendben lesz!

Hibalista

- Generátor, Sebességváltó, Önindító, Ablakemelő, Túrbócső, Turbó nyomásszabályozó, Részecskeszűrő

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Paseo Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V50 2007 (2007)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)