Büdös dög
Szöveges ítélet
Nem lehet szeretni a szűk utasteret, a térdet törő panelfalat, a kis csomagteret, a kevés beltéri rakodó helyet.
Megbízhatatlan működésű, rengeteg hibával bíró dízelmotor. A hibákra azonnal motorleállással ill. drasztikus teljesítménycsökkentéssel reagáló motorvezérlő soft ware.
Új korában sem ment az autó az elvárások szerint, a max. sebessége 130 km/h volt. De ezt még a bejáratásra fogta az ember. De amikor már 5.000 km után sem ment - gyorsulása, mint egy szívó motoré volt - kezdett gyanússá válni.
Először a szervizből elhozott autó a Váci úton padlógázzal max. 40 km/h sebességet produkált. Első fordulónál vissza a szervizbe! A motorelektrónika nem jelzett hibát! (10.000 km) Javítás, részecske szűrő csere.
Másodszor (50.000 km) előzés közben (!) leállt a motor a Szabadság hegyen. Kis szünet után a motor újra indult, egy hétig érezhetően gyengébb teljesítménnyel, de ment, motorhibát nem jelzett az elektrónika. Ezután egy forgalmas kereszteződés közepén megint leállt a motor. Semmi hibajelzés. Javítás: részecske szűrő csere.
75.000 km - nél nem volt gáz a klímaberendezésben.
100.000 km- nél dőlt az olaj a hengerfejből. Semmi hibajelzés a motorhibajelzés sehol.
120.000 km - nél az autópályán sávváltás közben egy pillanat alatt drasztikusan leesett a teljesítmény (100 km/h - ról 30 km/h - ra). Isteni szerencse, hogy nem jött egy kanion hátulról! Ezúttal jelezte a hibát a motorelektrónika.
150.000 km - nél generátorcsere.
Megszokott rutinhiba, hogy a gáz évente elszökik a klímaberendezésből.
Az autóban mindig ül plussz egy kísérő, a mjré, hogy mikor áll le megint a motor a legváratlanabb helyen és időben.
Hibalista
- 10.000 km részecskeszűrő csere - leállt az uató menet közben - 50.000 km részecskeszűrő csere - leállt az uató előzés közben - 100.000 km tűzveszélyes, ömlött a hengerfejből az olaj - 120.000 km EEG szelep csere - leállt az uató az autópályán menet közben - 150.000 km generátor csere - évente elszökik a gáz a klímaberendezésből
Ide hordtam szervizbe
Volvo Galéria
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Denzel Eisenstadt
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 213000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | Qasqai |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
