A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V50 (2007)

S40, V50 1,6 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Büdös dög

Szöveges ítélet

Nem lehet szeretni a szűk utasteret, a térdet törő panelfalat, a kis csomagteret, a kevés beltéri rakodó helyet.
Megbízhatatlan működésű, rengeteg hibával bíró dízelmotor. A hibákra azonnal motorleállással ill. drasztikus teljesítménycsökkentéssel reagáló motorvezérlő soft ware.
Új korában sem ment az autó az elvárások szerint, a max. sebessége 130 km/h volt. De ezt még a bejáratásra fogta az ember. De amikor már 5.000 km után sem ment - gyorsulása, mint egy szívó motoré volt - kezdett gyanússá válni.
Először a szervizből elhozott autó a Váci úton padlógázzal max. 40 km/h sebességet produkált. Első fordulónál vissza a szervizbe! A motorelektrónika nem jelzett hibát! (10.000 km) Javítás, részecske szűrő csere.
Másodszor (50.000 km) előzés közben (!) leállt a motor a Szabadság hegyen. Kis szünet után a motor újra indult, egy hétig érezhetően gyengébb teljesítménnyel, de ment, motorhibát nem jelzett az elektrónika. Ezután egy forgalmas kereszteződés közepén megint leállt a motor. Semmi hibajelzés. Javítás: részecske szűrő csere.
75.000 km - nél nem volt gáz a klímaberendezésben.
100.000 km- nél dőlt az olaj a hengerfejből. Semmi hibajelzés a motorhibajelzés sehol.
120.000 km - nél az autópályán sávváltás közben egy pillanat alatt drasztikusan leesett a teljesítmény (100 km/h - ról 30 km/h - ra). Isteni szerencse, hogy nem jött egy kanion hátulról! Ezúttal jelezte a hibát a motorelektrónika.
150.000 km - nél generátorcsere.
Megszokott rutinhiba, hogy a gáz évente elszökik a klímaberendezésből.
Az autóban mindig ül plussz egy kísérő, a mjré, hogy mikor áll le megint a motor a legváratlanabb helyen és időben.

Hibalista

- 10.000 km részecskeszűrő csere - leállt az uató menet közben - 50.000 km részecskeszűrő csere - leállt az uató előzés közben - 100.000 km tűzveszélyes, ömlött a hengerfejből az olaj - 120.000 km EEG szelep csere - leállt az uató az autópályán menet közben - 150.000 km generátor csere - évente elszökik a gáz a klímaberendezésből

Ide hordtam szervizbe

Volvo Galéria

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Denzel Eisenstadt

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 213000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Octavia Következő autója? Qasqai
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V50 2007 (2007)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)