Az ülése kényelmes :(
Szöveges ítélet
2007.ben egy Fly and Drive során kaptam egy 1,6D S40-est. Jól ment, kényelmes volt, így amikor eljött a pillanat az S40 ugyan nem, de a V50-es a listán volt. Miután a Volvó Galériában hegyekben álltak akkor a kicsit használt V50-esek választottam egyet. Amikor átadásra került sor már megpróbáltak megtréfálni, a megtekintéskor az autón és a számlán lévő könnyűfém felni helyett acéltárcsák voltak a kocsin. Persze a vásárláskor rendesen alkudtam, de se szó se beszéd talán ezzel nem kellett volna bepróbálkozni, hátha nem veszem észre..
Km lassan ment bele, én közben egy Subaru Outbacket használtam (lásd: Uhhh ez kakas) ezt pedig a család többi tagja. Így amikor kedvenc Subarum elérte a 200e km-t és eladtam, átültem, 67ekm-t mutatott a számláló. Gondoltam mielőtt ez is eladóvá válik kiautózom belőle néhány kilométert. Azt persze tudtam, hogy maga az autó egy vicc a Subaruhoz képest, de az meglepett, hogy kb 80e km-nél kilukadt a klímahűtő - ráadásul a klímásnál állt vagy 5 ugyanilyen autó, tehát valószínűleg tipushiba. A futóművét sehogy se sikerült rendesen beállítani, végül hátul ki kellett cserélni a felét, pedig soha senki nem gyalázta meg. (közben megevett egy szet gumit - szerencsére ez elég olcsó ehhez az autóhoz) 2016 nov 27-én fordult át a km óra a 100e-ren, amely alkalmából azzal örvendeztetett meg, hogy valami Robúros hangot kezdett adni - azt hittem turbó. De nem. A generátor ment tönkre, vitte (állítólag) az aksit is magával a levesbe.
A fentieken kívül senki nem szólt, hogy egy kalap pénzt kérnek valami blue ad típusú folyadék utántöltéséért 60ekm-nél illetve 120-e-nél elkérnek 1/2millát egy hasonló manőverért. Az már csak hab a sütin, hogy az egyik kulcsa nem nyitja az ajtót (a kocsit indítja). Amikor megkértem a Volvó Galériában, hogy ugyan csinálják meg a kulcsot, akkor kérték a dobozt tőlem, amiben kulcs volt, mondván abban van a kód, amivel ismét össze tudják párosítani a kulcsot a kocsival. Mondtam, hogy ez nagyszerű, akkor kérném tőlük a dobozt, tőlük vettem az autót, dobozt nem kaptam akkor. Mire azt mondták, hogy ők már rég kidobták a dobozt. Erre kértem őket, hogy oldják meg ezt, amit elcsesztek. Úgy tudnák megoldani, hogy rendelnek új kulcsot 60-e-ért. Mondtam nekik, hogy rendeljenek saját költségükre. Ekkor láttam azt, hogy micsoda különbség van egy japán autó szervize (Subaru) és a Volvó között. A Subarunál 184e km-nél kicserélték a kocsi motorját kompletten és még 3 x elnézést is kértek, a volvonál meg egy "kulcskérdést" sem tudnak megnyugtatóan és az ügyfél számára normálisan rendezni. Az első autót a kereskedő adja el, a másodikat a szervíz - na a volvó ezen csúnyán megbukott. Ez volt az utolsó nem japán autóm - ahogy a generátor csere (lesz vagy 200e) megvan, megy a sunyiba'.
update 2017 márc 7: generátort kicserélték a Duna Autónál itt korrektek voltak, csak kicsit drágák: generátort Bárdinál ehhez az autóhoz 53e-ért adnak egy Varta akksi 35e. A Duna Autónál összesen 180e fizettem ebben benne van a szerelés... :( de inkább ők mint a Volvó Galéria
Hibalista
- klímaradiátor kilukadt 80e km-nél csere, generátor csere 100e km-nél, jobbra index billentéskor, amikor 3x kéne villannia úgy marad és küzdeni kell hogy kikapcsoljam, néha saját magától indexel, egyik kulcs elvesztette a kapcsolatot az autóval - szervíz (Volvo Galéria) csak úgy tudná megcsinálni, ha meglenne a kulcs doboza, amit a kereskedőik nem adtak oda az autó átvételekor
Ide hordtam szervizbe
Volvó Galéria
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Duna Autó
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 13000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | subaru outback | Következő autója? | subaru outback |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
