A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V50 (2007)

S40, V50 2.0 Hdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az En Voovoo-m, keveset ker enni es elvisz barhova

Szöveges ítélet

Hello. Az autot 2009 augusztusaban vettem Szlovakiaban, Dunaszerdahely melletti kis hasznaltauto kereskedesben 96 ezer kilometerrel, Franciaorszagbol behozott, szervizkonyves, serulesmentes, szervizkonnyvel es szerintem (amit kesobb a szerviz is igazolst) visszatekert oraval. Az auto egesz jol felszerelt, navi, ketzonas automata klima, mp3, 8 legzsak, ami hianyzik az a tolato radar. Nos, az autot mindennapi hasznalatra vettem, napi 180-200 km hetvege kivetelevel. Eddig a felsorolt hibakon kivul semmi nem jott elo rajta :-)) (azon kivul) Nagyon csendes, jo az uttartasa es a fogyasztasa kivalo a vezetesi stilusom nem oreges, de lakott teruleten mindig 50-60km/h es kivul 90-140km/h es ehhez tarsul 4,5 - 5 literes fogyasztas ami nagyon jonak mondhato, persze kigyorsitasokkor nem kell a padloig nyomi a gazt, ha meg igen akkor is max 6liter de akkor veszettul megy (mihez kepest) 320Nm. Amikor megvettem az autot es azota is folyamatosan zavar az a vezeto oldali ules nyikorgasa es keskenysege a testalkatomhoz kepest (medve- 110kg) de sztem az aslo szivacs mar ki van benne ulve eleg szepen. Az elso evben (vasarlastol szamitva) elromlott a csomnatarto nyito elektronika, nem lehetett kinyitni egyaltalan a csomagtartot, a hibat egy megtort kabel okozta, volvo szervizben javitva 160 Euro egyetlen 30cm-es kabelert. Aztan a masodik evben azaz 2011-ben elojott: az elso jobb aztan az elso bal csapagy kezdett bugni, csere osszesen (nem szakszervizben) 280 euro-ert, aztan ha mar csere akkor elso lengescsillapitok is, Billstein, csapok, stabilizalo rud osszesn 500 euro nem szakszervizben - persze ezek kopo alkatreszek... Ezutan egyszer nyaron nem indult az auto a haz elott, onindito tonkrement, javitva 100 euro. A fent emlitett javitasok 2011 ben 180 ezres kilometer allas (amely nem valodi) mellett fordultak elo. Hozzateszem az auto meg sehol nem hagyott ott es az hibak is kopo alkatreszek voltak amivel mindenkinek szamolni kell 180 ezer korul (kitudja mennyi pontosan). Aztan tegnapi nap elromlott a generator, (212 ezer km) fustolt az egesz auto eleje, egett szag stb.. es persze uton hagyott ott a kis mocskos.. :-) de sebaj, ahogy megalltam persze nem egyenes elso kerekekkel, az vezerlo elektronika hogy elkerulje a tovabbi karosodast mindent blokkolt, es persze a kormanyzaro elektronikat is, amely vege az lett, hogy az auto halott volt, kerek ferden allt, kormanyzar lezarva es igy vontatas es treler KIZARVA. :-) vicces egy technika. 3 ik automento tudta felrakni a kocsit es bevontatni Ujvar (SK) varosaba....es itt kezdodott a vicc. Az automento 6km vontatasert mivel latta, hogy VOLVO 80 eurot kert (szamoljatok at csak forintra) mondom basszus (azota a fogyasztovedelmi fohatosaggal intezem az ugyet). Generator, persze vadi uj 400 eur szervizzel egyutt.
Ne remisztjen meg senkit amit itt leirtam, ennyi km-er nel ez normalis. Az auto amugy nagyon jo, ha akarom nagyon gyors, ha akarom akkor nagyon takarekos. Jo vetelnek tartom, ennyi kilometerrel csak ennyi meghibasodas az elmegy. Mindenkinek ajanlom, mert ugy aki hasznalt autot vesz annak koltenie kell neha ra. Erre osszesen 1500 euro ment ra, de hat igy is megbizhatonak, gyorsan, biztonsagosnak tartom.. egy jo AUTO.

Hibalista

- eddig elromlott: csomagtartonyito elektornika kabel, elso jobb csapagy, elso ball csapagy, generator, onindito, lengescsillapitok csere,

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 96000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? fabia 1.2 HTP Következő autója? Superb II vagy Land Rover
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V50 2007 (2007)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)