A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V50 (2007)

S40, V50 2.0D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A tökéletes választás nagy utazóknak

Szöveges ítélet

23 autóm volt, mind használt, ebből 7 BMW, 2 Honda, 2 Nissan, 3 Volvo(440Sti 1.7literes turbo benzin(első autó), a motort jól kinyírtam, S40 1.8 benzin, abszolut verhetetlen motorral de sok elektronikai hibával, és most ez a V50 2.0D. Na és a poén: a következő is Volvo diesel lesz.
Az autó sokat megy. Annál is többet... Heti 1-2000 mérföld(olyan 1600-3200km), ennek negyede város.
Kényelmes, nem erőtlen, pici kékes füst hidegen 5 másodpercig (szelepszártömítés, már így vettem és mivel az összes 2 évnél idősebb HDI meg TDCI füstöl hidegen, nem fogom megbontani, mert semmit nem rosszabbodott 50ekm alatt), nagy gázra ismét kis füst(nem kék, nem aggódom, ha injektort kell cserélni azt is megkapja, de eddig nincs semmi jele hogy nagy lenne a baj, végülis egy 9 éves dízel 160 ezerrel). Na és ennyi az össz baja. Műszakit itt csak 1 évre adnak, de annyi volt a tanács hogy azért tegyek már egy kis levegőt a bal elsőbe. Csak egy generátor égett meg benne mióta megvan (140font mindenestül de nem gyári hanem valami jobb utángyártott), viszont az akku hazahozott 50 km-ről, a számítógép jó előre jelezte a hibát, az akksi még állítólag 140 kilométert bír ha kikapcsolsz mindent (jelzem, az 50km után beálltam a lakás elé és ott elszállt a szervó, a fékrásegítés meg minden, abban a szent másodpercben, szóval milliméterre annyit bírt, nem 140km-t.) Havonta szervizelem mivel akár 10ekm is belemegy egy hónap alatt. Kuplungot vásárlás előtt, 100ezer körül cserélték, nem kamuszámla mert havertól vettem.
A zene feszt megy és az autó nagyot és jól szól. Az ülések elöl kényelmesek, hátul sose ültem, kicsit szűknek tűnik ott. A csomagtartó messze van a hatalmastól de értelmesen pakolható, a leszorító fülek rossz helyen vannak, azokat igazából csak egy hülye svéd viccnek nyilvánítanám.
A 2 lityós HDI hangos mint az állat, de cserébe húz mint a dög. Zajszigetelés lehetne valamivel jobb. Na és akkor a váltó. 6-os manuális, nagyon férfias a rossz értelemben, helyenként zajos, de végülis pontos.
A felfüggesztés hatalmasat javult az első S40-esem óta, 50 ezer óta kapja a kátyút meg a fekvőzsandárt - amiből itt 50 méterenként van egy - és még most se kopog semmi, pedig havonta viszem ellenőrzésre de semmi para. Féket se cseréltem még.
A könyéktámaszt csak csontkovács látogatása után tudom használni mert nem állítható és túlzottan hátul van. Hamutál nincs, de hely se az első boxban, bár a kesztyűtartó elég nagy. Az ajtózsebet a svédek biztos valami szerencsesüti-tartónak tervezték, felkészülvén az akkor már esedékes Geely-fúzióra, még nem találtam olyan dolgot amit bele tudnék tenni az aprón kívül, ami meg zörög, tehát kizárva. Az ajtó mint a kínai nagy fal, nem úgy tűnik hogy nincs mögöttük biztonságban a család egy esetleges oldalirányú ütközés esetén. A lebegőpanel engem nem zavar mert ugye jobbkormány így a gázpedál az ajtó oldalán van, nem tud beleütközni a lábam.
Az autó nem egy Merci, de nem is fapados, és a japánokkal vetekszik a megbízhatósága. Egyszerűen nem tudok rá rosszat mondani, talán a helyhiányt a boxban és a könyéktámasz alatti dobozban. A kuplung lehet a gyenge pont, a kettős tömegű lendkerék hatalmas bosszúságot okoz ha elszáll. És baromi drága. Az üzemben tartás ettől függetlenül olcsó, de nem érdemes a Volvohoz vinni 3-szoros áron hacsak nincs nehezen diagnosztizálható gondja, akkor már inkább egy jobb hírű Ford szerviz.
Nem titok hogy a Volvo 2007-ben még Ford tulajdon volt, és hogy a Focus alvázára épült, mégis a Focus hibái nélkül, itt megvan a beltér minősége is.
Ha azt gondolnátok hogy túlárazták(még használtan is elég drága), akkor csak annyit mondanék, hogy nincs hasonló korú illetve állapotú német dízel amiért odaadnám. Ahogy beülök, tudom hogy odaérek. A kaszni körbevesz mint valami tank páncélja, ott egy rakás légzsák marhák ellen (alapból), az ülések jók és fűthetőek, a kormány pontos. A fogyasztása úgy 6.5-7 liter vegyes, 5-5.5 pályán, úgy, hogy nem vezetek lassan, ezt már vittem lejjebb. Nekem ez elég. Voltam vele Magyarországon Liverpoolból, röhögve megtette a távot 26 óra alatt (komppal együtt), most készülök ismét, e táv 2400 km csak oda. És tudom hogy nem lesz baja :)

Hibalista

- Kuplung 105 ezernél, pont azelőtt lett cserélve mikor megvettem, a szamla 820 fontról szól (Anglia, nem szakszerviz, olyan 320 ezer forint akkori árfolyamon) - Generátor 140000-nel. - Vezérlés csere most esedékes, a szervizkönyv hihetetlen 120ezer mérföldet ír (192ekm)

Ide hordtam szervizbe

Az autó brit, mivel Liverpoolban élek, de a szerviz magyar (Tibor Autos, Newton Le Willow). Brutálisan jó áron és jó minőségű munkát végeznek.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 115000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Primera 2005 2.2 dCi Következő autója? V40 vagy V60
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V50 2007 (2007)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)