A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V50 (2003-2006)

S40, V50 1,8 benzines 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Protestáns luxus

Szöveges ítélet

Ennek az autónak mindenét szerettem: a hangját, az üléseit, amikbe fájó háttal beültem, és amikből fájdalom nélkül szálltam ki, a protestáns puritanizmusát, ami a kiváló minőségben és a bujkáló luxusban testesült meg, a kijelzők megvilágítását, amik sötétedéskor világos alapon sötétről sötét alapon világosra váltottak, tökéletes színharmóniában a műszerfal megvilágításával.

Hátul már kicsit szűkösebb, de azért senki nem panaszkodott, aki hosszabb távon hátul ült. Az 1,8-as benzines motor nem tette versenyautóvá, gyakorlatilag bármi legyorsulja, köszönhetően a közel másfél tonnás tömegének, de legalább biztonságban éreztem magam benne. Amennyire nem érződött soknak a 165 Nm nyomaték a városban vagy előzésnél, annyira kellemes utazóautó volt autópályán. Tempomattal és jó zenével a világból ki lehetett volna menni vele. A fogyasztás olyan 10-11 liter volt sok városi közlekedés mellett, de nem mértem rendszeresen. Végül azért adtam el, mert olyan autót akartam, aminek rövidebb az első túlnyúlása - hátul hajt - és valamivel magasabb a társadalmi presztízse, így jött az F10-es.

Hibalista

- A tíz év alatt semmi, de minden évben vittem a gyári szervizbe a kötelező szervizre - amint kigyulladt a jelzés. Eladás előtt kicseréltettem a motortartó bakot és az első lengéscsillapítókat, amitől gyakorlatilag minden vibráció megszűnt és hihetetlenül kisimult lett az autó futása. Tizenkét éves volt az autó, amikor eladtam, de a kárpiton egyáltalán nem látszott a használatnak semmi nyoma, ahogyan nem volt egyetlen pixel-hibája sem.

Ide hordtam szervizbe

Volvo Galéria - vagy nagyon túlterheltek, vagy nincs elég emberük, de az elmúlt években rengeteg pénzért gyenge kiszolgálást kaptam: amikor letörték a tükrömet négyszor kellett visszamennem az autóért, igaz, a végén már adtak csereautót (!). A jobb szerelők - akiket ismertem - elmentek.Amikor eladás előtt akartam elvinni az autót egy átnézésre, fél évvel későbbre adtak időpontot.

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Volvo Udvari - A szervizen már messziről látszik, hogy szeretik, amit csinálnak és jól is csinálják. Olyan hely, ahol rögtön meglesz a bizalom, elmondják, hogy mit javasolnak, elmondják az alternatvákat és a költségeket is. Sokkal olcsóbb és jobb mint a gyári.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 137000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Almera Következő autója? 523i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V50 2003 (2004 - 2006)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)