Kockás ing, Volvo, gyerekülés
Szöveges ítélet
Még nem volt jogsim,de már tudtam hogy ez lesz a autós szentháromságom.Az asszonynak vettem :) persze közben magamra is gondolva, nem akartam a német hasonló alsó-közép-prémiumból választani mert azok mire behozzák öket min. 150-200e km-en is túl vannak valamint a második tulajon is.A legfontosabb az hogy az óra 99%-ban soha nem a valóst mutatja! (telefon v.melyik volvo szalonba ahol az alv.sz.ból centire megmondják hogy kint mikor,hol,mit, csináltak vele, és ez INGYEN van se ismeretség se semmi csak betelefonáltam és kész :) 1.6 D 40.000 km-el,egy punto után valóban ég és föld,de már túl egy bmw-n,meg egy freelander-en is még mindig tud újat mutatni.Az autó újkori ára 8M lenne itthon,kintröl 13 hónaposan (leinformálva volvo szerviz,német biztositó ) csak 4.7M és még garis!Kezdem az eddigi egyetlen hibájával :EGR szelep.Amig nem mentem vele 130-140 fölé addig SEMMI!Teljesen nyugodtan autókáztam,péntek este M7-en egyszer csak bedadog az autó 150-nél mintha csak kockás lenne a gasoil (jegyzem meg az elsö tankólás óta csak kénmentest teszek bele,igaz hogy az kb 10%al drágább,de az valóban kintröl jön) se hibaüzenet se kontrol lámpa se semmi.130 ig ugy megy az autó mintha semmi se lenne vele, ezt egy 250 km-es hazaúton 3-szor csinálta.Be a Volvoba ott mondták hogy ez tipus hiba, mivel garis igy ingyen és bérmentve cserélték egyébként 200e egy ilyen móka meg a frász hogy vettem egy rossz autót ...:(.ENNYI eddig és SEMMI más de nem is lessz mert ez VOLVO! az alkatrész egyébként is a fordtól jön 1.6 D focus motor)Svéd átgondolt forma,minöség,életérzés.Nagyban növeli az ember biztonság érzetét az ahogy az ajtóban a felsö vastag oldalmerevités körbefut az autó egész oldalán a szélvédö elött is mint egy páncél,otthonos és remek minden belül a müanyagok tapintása finom az üllés D-tech legalább 4 anyagból van összevarva, és szép,a hifi HP valóban koncert közeli élményt ad.A bizt.öv mind a 5 ülésen vissit ha nincs bekötve valaki vagy ha menet közben kikapcsolja magát.Elsöre furcsa hogy az e.ülés fejtámlája nem állitható de meg lehet szokni.Az első lámpáját gyengének találom pedig projektoros+xenon.A váltó preciz a futómű remek igaz ez is ford focus.Gondoltak olyanra is ha ne adj isten gázolnék akkor ott van az a 8cm a motorháztetönél.Már a megjelenése is egyedi, a kombi változat pedig szerintem szebbre sikerült mint a v40.És még egy dolog, volvos SOHA nem áll be a soromponál várakozó sornak az elejére bunkó módon kielözve mindenkit mint a német hasonló kat.autók 3.-4. tulajal vagy a ˝mi autónk˝ + optik tuning.Volvot az vesz szerintem aki gondol a környezetében élökre is nem csak magára meg a száguldásra.(igaz a 2.0 D is tetszet volna de azok mind túl voltak a 150e km-en amikor kerestem).A fogyasztás tényleg 5l körül van városban,pályan nehéz jobbal 7l.
Hibalista
- EGR szelep ,gariban cserélték
- ford.sz.jelző (nem romlott el,csak volt rá egy visszahivás), gariban cserélték
Ide hordtam szervizbe
Amig garis: Volvo Galéria Váci út
a teszt 100 ft-os nem,de a csom.tart.ból a redbullt valóban ˝elhagytam˝ :(
Utánna: olvasgatva ezt az oldalt akinek van már jó tapasztalata oda....vagy addigra összehaverkodva v.melyik galériással, hátha szerelget otthon...:)
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | punto 1.2 | Következő autója? | xc 70 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
