Chip, chip, hurrá!
Szöveges ítélet
Sajnos ez már nagyon Ford. A sajnos a beltérnek szól, mert bár látszik hogy próbálkozott a svéd, de nem sikerült tökéletesen. A féknek és a futóműnek viszont kimondottan jót tett a Ford házasság. Sportos, pontos, bár egy kicsit közönséges. Nélkülöz minden prémiumkategóriás jellemzőt az úthibákon való áhajtáskor. A miénk egy 1.6d V50. Nem igazán versenygép, de legalább elfogadhatóan fogyaszt, és a diesel-sége sem annyira tolakodó mint a 2.0d tesónál. A teljesitményén egy ATC átprogramozással segitettünk. Azóta kb. olyan, mint egy 5 sebességes 2.0d. (állitólag még ez sem a vége a motorban rejlő lehetőségeknek) A fogyasztása maradt 5,1 liter, ám ebben 80% vidék és országút, csak 20% a Bp-i agyhalál. Mi szeretjük, bár az igaz, hogy Focus emblémával még egy kicsit nagyobb is lenne és vagy 1 millióval olcsóbb, ám a beltér skandináv vonásai és a volvos image talán megér ennyit. Igaz többet se.
Hibalista
- Eddig semmi, azonban az utólag beszerelt, gyári tolatóradar nagyon halk. Bár elég közel vagyok a ´tűzhöz´ Volvoéknál, mégsem tudtam megoldani a problémát. Állitólag a 2006-s modellévtől már van erre szoftver, de az első 2 év gyártmányait lesz@rják vagy mi.
-
Ide hordtam szervizbe
Volvo Galéria (Váciút, Újpest)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 53000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | V70 2.0t(2001) | Következő autója? | V70 2.0d vagy XC70d5 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
