A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V50 (2003-2006)

S40, V50 1,6 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Beteljesült nyugalom

Szöveges ítélet

Milyen a Volvo?

Elfogulatlanul:
Három hónap alatt 15 ezer km-t tettem bele, s maradéktalanul elégedett vagyok. Külsőre mentes minden divatos sallangtól, csak annyira követi a mai divatos „gömbölyödj” trendet, amennyire illik íveltnek, gömbölyűnek lenni egy páncélszekrénynek. Aki a szappanok tenyérbe mászó lágy vonalát kedveli, annak ott a Fiat Brava, az új Toyota – nem fog csalódni.
Az ívesen emelkedő és vaskos övvonal egyértelműen túlhangsúlyozott biztonságot sugall. Beülve kényelmesen el lehet helyezkedni, az ergonómia kiváló, minden kézre esik. A fedélzeti számítógép magyarul közli, ha kiégett valamelyik izzó, ha nincs bekötve valamelyik biztonsági öv, kevés a szélvédőmosó folyadék a tartályban. Ha CD-t hallgatsz, s teljesen letekered a hangerőt – a CD leáll, mert felesleges pörögnie. Ha nem kapcsolod be a biztonsági övet, a rádiót nem lehet felerősíteni, lökött gyerek nem tudja az öv bekötésre figyelmeztető csipogást, visítást elnyomatni zenével. Ezek azok az apró jelek, melyekből érzed: az autó intelligens, érted, a biztonságodért van, s el is hiszed, ha kell, valóban minden működik. Az ülés – kormány - sebváltó – műszerfal együttes optimálisan beállítható, minden kézre esik, elérhető. Az ajtó felső része szokatlanul vastag – nem volvós szemmel nézve ormótlan ( más autók ajtaja elkeskenyedik ott, ahol az üveg kezdődik). De egy volvós tudja, hogy azért fér el a könyöke is, mert belül nagyon erős erősítést kapott az ajtó felső része - az amerikai piac igényei, sajátosságai miatt - hogy a kamionnal való oldalütközésnél is védje utasát. Ez a hangsúlyozottan erős, széles belső övvonal folytatódik az első szélvédő alatt is – mintegy jelezve: körbe vagy zárva biztonsággal. Ügyes elem, el kell ismerni. Szerintem és tapasztalatom szerint az 1,6 dízel bőven elegendő a kasztni mozgatásához, dinamikusan lehet vele előzni. Az olasz autópályán sem jöttek rám, ha kilőttem előzni – ez azért jelent valamit. A fogyasztása elfogadható, sokat helyben szaladgálva felkúszik 5,5- 5,7 re is a fogyasztás, ha öregurasan jövök-megyek hosszú úton, akkor 4,9-5,2 között, ha sietősen – 150-170-s tempóval (olaszban ) haladok 5,9 az átlag fogyasztás. Kihúzatós, padlógázas gyorsítás, gyakori megállásnál 6,2- 6,5 is lehet a fogyasztás. Az útfekvése bolondbiztos. Mintha egy vasalóval mennél, úgy fekszik az úton. Eddig bármilyen autóval mentem – főleg a Lagunán lehet érezni – a téli gumi lággyá, nyúlóssá tette a kanyarodást. A Volvónál ezt nem lehet érezni – pedig azonos a téli gumi márkája ( NOKIAN ) Nyári gumival hasonló a tapasztalatom. A dízel hangot belül is kissé lehet hallani – nem zavaró, szinte észre vehetetlen, pont annyi, hogy járó motorra ne indítózz rá. A belső nem remegős dízeles – nem is veszed észre, hogy abban ülsz – csak a tankolásnál. Kényelmesen ülsz, csendesen és érezhető erőtartalékkal suhansz – ennyi szerintem elég.
A felszereltségnél amire mindenképpen érdemes áldozni: extra hifi (high performance audio Premium Sound) xenon, ülésfűtés, ködlámpa, kormányról vezérelt rádió, bőrkormány – a többi benne van az árban.. Használtan csak a márkakereskedéstől érdemes venni. http://www.hasznaltauto.hu/partnercegek.auto?ID=534&screenwidth=1280 -itt biztosan nem csalódsz – én is itt vettem. Máshol gazemberek -Sajnos sok a külföldről, biztos eredet nélkül behozott, visszapörgetett km. órás autó. .
És végül zárszóként: sok szép, gyönyörű autó van és még lesz is – de elfogulatlanul mondom Volvóban autózni különleges élmény. Nem bántam meg a vételt, s amíg lehet Volvóm is lesz.

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

VOLVO Ivanics Székesfehérvár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 14600
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Yaris 1,4 D Következő autója? VOLVO
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V50 2003 (2004 - 2006)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)