Azért ez NEM népautó... :)
Szöveges ítélet
3 évesen 55 e km-rel vettem, egyből aktuális volt a 3 éves szerviz. Az Ivanics árait ismertem kb. 80 ezer Ft lett volna, amelyből 30 ezer az átvizsgálás...... ehelyett márkafüggetlen szerviz gyári alkatrészekkel volt 40 ezer.... (mondjuk rokoni segítség is volt)
Ez már az ötödik VOLVO a sorban nálunk (440, 850 kombi, S70, XC70), de azok cégautók voltak, ez pedig saját.
Párom picit aggódott a Yarisa után, de már nem bánja, sőt!!
A fogyasztás város és országút a komputer szerint 6,2 liter, de kiszámítva 5,5 liter! Érdekes, hogy a gép mennyit téved, de még jó, hogy felfelé :)
A motor nagyon szépen viszi ezt a 1,5 tonnás kasztnit, csak a 2000 1/min fordulatszám alatti tartományban halovány, azt elérve már jól megy. Ezen javíthat egy ptbox 60 ezerért, csak a részecskeszűrő miatt vacillálok még egy kicsit.
Ami abszolút negatívum, az a gyári alap hifi. Eddig minden autóban cseréltem a beépített rádiókat, de ebben már nem lehet, tekintettel az üreges középkonzolra. A közép-mélyek még elmentek, de magas hang semmi, olyan tompán szólt, mint egy Sokol rádió.
A gyárilag beépített kínai!!!! egyutas papírmembrános hangszórókat azonnal MacAudio Premium 2 utas szettre váltottam, így már sokkal szebben szól.
Azt szeretem a VOLVO-ban, hogy nem jön szembe minden sarkon, nem fiatal sutyerák nepperek autója. Ezen az áron vehettem volna bőven nagyon sok vadonat új autót, de ez egészen más.
Ebből mindenhol ki lehet szállni, meg lehet vele jelenni. Persze a VOLVO-hoz az is hozzá tartozik, hogy mindig tisztán csillogjon....mert nagyon megérdemli.
Majd írok a hosszútávú tapasztalatokról is.
FRISSÍTVE:
Immár lassan 40 ezer km-t mentem vele, és a kötelező szervizen kívül SEMMI egyéb költség nenm merült fel!!!
Továbbra sem kopog, nem zörög, nem romlott el semmi, teszi a dolgát.
A fogyasztásmérő folyamatosan csal. Tankolások között hol 6,5 hol 8,5 liter átlagfogyasztásokat mutat, holott a tényleges 5,5-6 liter körül alakul.:D
APROPÓ fogyasztás: hosszú távon, csak városban, autópályán, klímával és nélküle is mindig 5,5 és 6 liter között marad. Persze lehetne kevesebb is, de ez így legalább számítható, nincsenek kiugró értékek.
Télen tisztán városban is napi 2x23 km - 5,8 liter..... Ez jóóóóó :)
Nem csalódtam, az érzés továbbra is finom, hát kérem ez továbbra sem NÉPAUTÓ!
Hibalista
- Első fényszóró izzó kiégett kétszer... egyszer a jobb, egyszer a bal :) - Nagyon ritkán előfordul, hogy a jobb első ajtónál vmi érintkezési hiba van (nem működnek a kapcsolók)Ilyenkor kinyit, újrabecsuk és KÉSZ...
Ide hordtam szervizbe
Márkafüggetlen szerviz, az Ivanics feléért.... (MANDALA Műhely Bp. Jászberényi út)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 53500 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | XC70 | Következő autója? | VOLVO V70, XC70, Mercedes C 220 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
