Az évek és a rutin alapján bizonyít a Volvo
Szöveges ítélet
1,9Tdi, 115Le. Pont elég! Kellemesen erős minden fordulaton, gyors az autó, kis fogyasztás mellett.(4,8-5,8) Nagyon tud kanyarban,és előzni nagytempónál is! Hideg aszfalton kettesben gázból elhúzza az orrát, a gumicserét idejében!
Ezt még nem sokat használtuk,de azthiszem 5-8évig meglessz. Előtte 2000-es S40 1.6 volt,lomha volt,7-8-at evett ami végülis nem rossz,de ehez képest...A lényeg,hogy 360ezret tettünk bele 06-ig, mindennemű probléma nélkül! Hű társ volt,kényelmes autó amiben már van anyag. Jó futómű kiváló komfort, fékei isteniek(adagolható is,és nagyon nagy hatásfokkal bír). Az újra minden igaz, csak mégjobb valamivel. Ebben már ott a fedélzeti computer, az ülésfűtések, félbőr, krómkeretes órák a műszerfalon, fém küszöbdísz...pályán 160-180 a neki való tempó,így kimenne a világból is! 180-al szereti a miskolc pestet, de minek annyira sietni!? Ilyen tempónál 5,8literből jössz ki vele.
A Volvo-ra jellemző,hogy a gázreakció késleltetve van rajtuk,így nem rángat az autó hanem simán fínoman tol. Fiatalabbak ezt meg chippelhetik,akkor már nagyon harapna. Szerintem felesleges, száraz hideg aszfalton kettesben gázból elhúzza az orrát ha 2000-nél rálépsz tövig a pedálra.
-17fokban is pöccre indul a szerkezet, és nagyon finom kívülről is a diesel hang(nem olyan kopogós mint egy Passat vagy Focus diesel...)
Nem szaporítom a szót. Annyira sokat még nem használtuk,de az előző alapján a legjobb választás volt, plussz egy tankból 900-1000km-et is elautózunk vele, ami azért nem mindegy,300Ft a gázolaj gyerekek!!!!!
Szeretjük sőt imádjuk a Volvo-t. Az S40 azért kissé visszafogott eleganciájú,aki fullra vágyik ott az S60-80! Ez a 40 valamivel hétköznapibb, Vectra kategóriába sorolják,de csukd be annak meg ennek az ajtaját...főleg 360ezer után,és megtudod mi a svéd titok. Plussz nemkell félni,hogy bárhol otthagy(mint nagybátyjám Sharanja pl...) Nemis értem amikor írják többen,hogy: "az autójukban 80ezer van,és higgyétek el semmi baja nemvolt eddig..." a Volvo-nál az alap,hogy soha semmilyen baja nincsen,nemfog fájni a fejed mert tönkremegy a váltó vagy a turbó vagy akármi....hagyjukmár,itt hibalista nincsen!!!!(és két autóról írok összességében 2000-2008-ig öszesen 420ezer km ha összeadom)
Arra vigyázzon mindenki,hogy leállítás előtt, illetve indítás után kapcsolják be a lámpákat, így elkerülhető a relatív gyakori izzócsere! (ez kis tapasztalati titok;-D)
Hibalista
- Abszolút semmi. Előtte 2000-es 1.6 S40volt, 360000km-el lett eladva, nemvolt szerelve!!!
- (illetve igen,300ezernél kuplung munkahenger karmantyú csere házastól,1óra szervíz...)
-
- ja és félévvel utánna 111ezerrel láttam a hirdetőlapokban...hehe:-D
Ide hordtam szervizbe
Volvo Miskolc Lorántfy út.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | S40 1,6 | Következő autója? | "Volvo for life" |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
