Szépséges-kényelmes reumás csiga
Szöveges ítélet
Céges autóként használom. Szerencsére ez már a legutolsó darabok egyike volt, így telepakolták extrákkal: sportülés, ülésf?tés, tempomat, jó CD-s rádió stb. Kényelmes. Nagyon. Elöl. Hátulra magam mögé már nem tudnék beülni. A csomagtartó nagy. Télen jól jön az ülésf?tés, nyáron az automata légkondi. Futóm? szuper. Mivel sokat járok autópályán, a szívem csücske a tempomat. A motor már nem igazán.
Az 1.6-os alapmotorral sík terepen a 160-at simán lehet tartani, még el?zni is. De csak lendületb?l. Mert már az M3-as dombocskáin is, de pláne külföldön a hegyekben, autóplyán, ha kijön elém egy kamion 90-el, akkor utána 1. a Volvo vért pisil, mire legalább 120-ra feltornássza magát (és leel?zi a teherkocsikat) 2. egy dízel Polo simán legyorsul (rendkívül ciki). Városban 2-esben 50-ig kell huzatni, hogy a nehéz karosszériát valahogy lendületben tartsam. A fogyasztása ahhoz képest, hogy az apósom Ladája ugyanennyit fogyaszt jó, ahhoz képest, hogy a kollégáim 2000-es motorral szerelt S40-esei ugyanennyit fogyasztanak, rossz. Nem is értem, hogy ilyen nehéz kocsiba miért raknak ilyen kis motort.
Eddig semmi bajom nem volt vele. (Az el?z? S40 kétszer hagyott cserben elektromos hibával, igaz 160000 km után). Egyszer törtem az orrát, a festék az újrafényezett elemekr?l pattog lefelé.
Szerintem sokkal pofásabb, mint az új S40. Nagyon szeretem.
Hibalista
- Belülr?l a kart meghúzva a motorháztet? nem pattan fel, úgy kell feltépni. Szerviz kérésem ellenére sem csinálta meg.
- Az újrafényezett elemekr?l pattog le a festék.
Ide hordtam szervizbe
Duna Interservice
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | S40 | Következő autója? | S40 1.6D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
