Svéd úriember
Szöveges ítélet
Harmadik tulajdonosa vagyok, ennek ellenére nincs leharcolva, ami valószín?leg annak köszönhet?, hogy hazai forgalombahelyezés? a gép.
A sokat emlegetett gyakori izzóhalált nem tapasztaltam, azt ellenben igen, hogy mennyire körülményes a rendszámtábla-világítás izzójának cseréje. A termosztátot magam cseréltem, így maradt pénzem rengeteg utazásra:) A vészvillogó-kapcsoló cseréjét is sajátkez?leg kezdtem el, de a meghibásodott kapcsoló - kivételének sikertelensége után, a spontán gyógyulás jeleit mutatta, így posztján hagytam ?t.
Az autó terepe az autópálya és az országút, megbízhatóan rója a kilométereket. Az úthibákról vezet?jének jelentést tesz, kárpótlásul kanyarban magnetikus vonzást mutatva ragaszkodik ahhoz, hogy az úton maradjon. Nem ajánlom annak, aki streetracinges figurák alázásában leli örömét a keresztez?désekben. Számomra megfelel? a teljesítménye, azonban ezt megfontoltan adja le.
Nagyon kedvelem, élmény vele az utazás, ezt már csak kisebb fogyasztással tudná szebbé tenni. Amennyiben egészségére a jöv?ben sem lesz komoly panasz, hosszú jöv?je lesz nálam.
Hibalista
- izzó, termosztát, vészvillogó kapcsolója, futóm? rejtélyes nyikorgása (problémát eddig nem okozott), kopó alkatrészek drágán:)
Ide hordtam szervizbe
Volvo Ivanics
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 129000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
