A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V40 (1995-2004)

S40, V40 S40 1,6 16V 110Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Svéd-acél kompromisszumokkal....

Szöveges ítélet

Véletlenül esett rá a választásom, de rögtön megragadott a Svéd-acél! Kitűnő autó lehetne, ha nem a Renault-t választják beszállítónak. A motor és váltó ugyanis onnan származik. A futómű, a beltér, kényelem, összeszerelési minőség hibátlan, kifejezetten felső kategóriás, bár az enyém a létező legjobban felszerelt volt az 1,6-os között. Az autó üresen közel 1,4 tonnás, amihez ez a - papíron - 110 lovacska picit kevéske. Tudott menni, ha kellett, de ehhez ki kellett forgatni a szemét is. És hát a fogyasztás...Nem ment jól, de legalább sokat evett. Országúton, tojással a gáz pedál alatt, szigorúan max. 110km/h-val lehetett 7,5-ből megúszni 100 km-t. Normál autópálya kb. 8-8,2, város 9,8, óvatos vegyesben a megadott 8,5-öt lehetett tartani.
Soha nem hagyott ott, égbe kiáltó hibája nem volt. Az automata klíma nagyon szépen dolgozott és a -10 fokban is pillanatok alatt fűtött. A kuplungja iszonyú kemény volt, váltója pontatlan, óriási utakon járt. A futóműve új korában valószínüleg az egyik legjobb lehetett. A gumi igen drága hozzá az eltolt méret miatt (195/55 R15 a gyári)
Összeségében kedveltem, de nem tudtam soha beleszeretni...

Hibalista

- Kuplung alsó munkahenger, kapható hozzá javító készlet, kb. 800 Ft, de nem sokat ér...
- Ezen kívül csak a kötelezők. A 120 ezeres vezérműszíj csere alkalmával vízpumpát is kell cserélni!! Kb. 60.000,-Ft (szíj+görgő+vízpumpa)

Ide hordtam szervizbe

Leginkább magam:))

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Lévay Ferenc
Nagyon korrekt, ritka igényes autószerelő mester jó kollégákkal, alacsony munkadíjjal és kedvező, minőségi alkatrész árakkal!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Omega 2,5TD Következő autója? Peugeot 406 HDI 110Le
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V40 1995 (2000 - 2004)

További ítéletek (207 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)